Νεα Μοντελα

CFMoto 300SR: Οι Κινέζοι συνεχίζουν να μας εντυπωσιάζουν (Video)

Προορίζεται μόνο για την Ασία


12.03.2020

Σπορ, ελαφρύ και πανέμορφο. Η CFMoto “μας κακομαθαίνει”

Δεν πρόκειται για τεράστια δύναμη στον χώρο της μοτοσυκλέτας, ούτε για “κινεζικό κολοσσό”, αλλά η CFMoto συνεχίζει και μας εκπλήσσει ευχάριστα με τις μοτοσυκλέτες που παρουσιάζει, έστω και αν αυτές δεν προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά.

Το τελευταίο δημιούργημα είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα, που βασίζεται στα naked 250ΝΚ και 300ΝΚ. Όπως και όλα τα μοντέλα της εταιρεία χαρακτηρίζεται από μοντέρνο – φουτουριστικό σχεδιασμό και ωραίες και απόλυτα ταιριαστές χρωματικές επιλογές.

CFMOTO 300SR 3

Το SR βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 293 κ.εκ. με ισχύ 29,2 ίππων στις 8.750 σ.α.λ. και ροπή 2,6 kgm στις 7.250 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και οι τροχοί 17 ιντσών, με αλαστικά 110/70 μπροστά και 140/60 πίσω. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 37 χλστ. Τα φρένα που διαθέτουν ABS, αποτελούνται από έναν δίσκο σε κάθε τροχό, διαμέτρου 292 χλστ. με τετραέμβολη δαγκάνα μπροστά και 220 χλστ. πίσω. Το βάρος της 300 SR είναι 165 κιλά, με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 12 λίτρα.

CFMOTO 300SR 7

Το πάνελ οργάνων αποτελεί από TFT έγχρωμη οθόνη και τα όλα τα φωτστικά σώματα είναι τύπου LED.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του CFMoto 250NK                                                 Διαβάστε εδώ  την δοκιμή του CFMoto 650MT

Κρίμα που δεν θα δούμε και αυτό το μοντέλο στην χώρα μας, διότι ότι έχουμε οδηγήσει έως τώρα μας έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.