Νεα Μοντελα

CFMoto 300SR: Οι Κινέζοι συνεχίζουν να μας εντυπωσιάζουν (Video)

Προορίζεται μόνο για την Ασία


12.03.2020

Σπορ, ελαφρύ και πανέμορφο. Η CFMoto “μας κακομαθαίνει”

Δεν πρόκειται για τεράστια δύναμη στον χώρο της μοτοσυκλέτας, ούτε για “κινεζικό κολοσσό”, αλλά η CFMoto συνεχίζει και μας εκπλήσσει ευχάριστα με τις μοτοσυκλέτες που παρουσιάζει, έστω και αν αυτές δεν προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά.

Το τελευταίο δημιούργημα είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα, που βασίζεται στα naked 250ΝΚ και 300ΝΚ. Όπως και όλα τα μοντέλα της εταιρεία χαρακτηρίζεται από μοντέρνο – φουτουριστικό σχεδιασμό και ωραίες και απόλυτα ταιριαστές χρωματικές επιλογές.

CFMOTO 300SR 3

Το SR βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 293 κ.εκ. με ισχύ 29,2 ίππων στις 8.750 σ.α.λ. και ροπή 2,6 kgm στις 7.250 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και οι τροχοί 17 ιντσών, με αλαστικά 110/70 μπροστά και 140/60 πίσω. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 37 χλστ. Τα φρένα που διαθέτουν ABS, αποτελούνται από έναν δίσκο σε κάθε τροχό, διαμέτρου 292 χλστ. με τετραέμβολη δαγκάνα μπροστά και 220 χλστ. πίσω. Το βάρος της 300 SR είναι 165 κιλά, με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 12 λίτρα.

CFMOTO 300SR 7

Το πάνελ οργάνων αποτελεί από TFT έγχρωμη οθόνη και τα όλα τα φωτστικά σώματα είναι τύπου LED.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του CFMoto 250NK                                                 Διαβάστε εδώ  την δοκιμή του CFMoto 650MT

Κρίμα που δεν θα δούμε και αυτό το μοντέλο στην χώρα μας, διότι ότι έχουμε οδηγήσει έως τώρα μας έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το πολυαναμενόμενο adventure έφτασε στην Ισπανική αγορά στα μέσα Απριλίου και μέσα σε 15 ημέρες έγινε η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας
Η Suzuki Γαλλίας δημιουργεί συχνά ειδικές εκδόσεις σε μοντέλα του Hamamatsu. Με το μεσαίο roadster ασχολείται για δεύτερη φορά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.