Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 07.09.2017
Είναι σχεδόν σίγουρο πως το Multistrada 1200 θα αντικατασταθεί το 2018 με το Multistrada 1260 κερδίζοντας σε ιπποδύναμη και χάνοντας κιλά
Σύμφωνα με τα έγγραφα πιστοποίησης που έχουν κατατεθεί στην επιτροπή ρύπων της πολιτείας της Καλιφόρνια των Η.Π.Α. επιβεβαιώνετε πως το Ducati Multistrada 1200, 1200S και 1200 Pikes Peak θα αντικατασταθεί από το 1260 την χρονιά που μας έρχεται. Ταυτόχρονα είναι πολύ πιθανό οι εκδόσεις Enduro και Enduro Pro να παραμείνουν στα 1.198 κ.εκ. του υπάρχοντος κινητήρα.
Ο κινητήρας θα είναι ο Testastretta DVT που χρησιμοποιείται ήδη στο cruiser X-Diavel με 1.262 κυβικά και φέρει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Αυτή η έκδοση έχει την ίδια διάμετρο εμβόλων στα 106 χιλιοστά αλλά η διαδρομή από 67,9 έχει αυξηθεί στα 71,5 χιλιοστά.
Στο ΧDiavel οι τιμές μέγιστης ιπποδύναμης και ροπής δεν διαφέρουν από αυτές του Multistrada 1200 (152 ίππους και 12,8 κιλά ροπής). Αυτό που αλλάζει είναι πως η μέγιστη ροπή αποδίδεται μόλις στις 5.000 σ.α.λ. ενώ στο Multistrada στις 7.500 σ.α.λ.
Τα έγγραφα δείχνουν πως το νέο Multistrada θα εκπέμπει περισσότερους ρύπους από το XDiavel και αυτό σημαίνει πως θα καταναλώνει περισσότερο καύσιμο και πιθανότατα θα διαθέτει μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αν διαθέτει μια παραπλήσια καμπύλη ιπποδύναμης και ροπής με τον κινητήρα των 1.198 κ.εκ. τότε αναμένεται να αποδίδει 160 ίππους και 13,8 κιλά ροπής.
Σύμφωνα πάντα με τα ίδια έγγραφα προκύπτει πως το νέο μοντέλο θα είναι και 10 κιλά ελαφρύτερο. Το βάρος θα είναι στα 222 κιλά με όλα τα υγρά και 199 κιλά χωρίς αυτά.
Το νέο Multistrada αναμένεται να παρουσιαστεί πριν την έκθεση EICMA του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο. Οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν επιθυμούν το νέο μοντέλο να επισκιαστεί από την παρουσίαση του νέου V4 Superbike που θα γίνει στην EICMA και έτσι θα προτιμήσουν να το παρουσιάσουν ξεχωριστά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.