12.03.2020
Το roadster της ιταλικής μάρκας μπαίνει στις προθήκες των καταστημάτων μέσα στο 2020. Δεν είναι μόνο ένα νέο μοντέλο, αλλά η βάση για νέες και πολλές ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες που έρχονται από την Benelli
Όπως κάνουν πλέον όλοι οι κατασκευαστές, έτσι και η εταιρεία του Pesaro βασίζει πολλά διαφορετικά μοντέλα σε μια κοινή πλατφόρμα. Στην περίπτωση της Benelli έχουμε δει ήδη πέντε μοντέλα με τον κινητήρα των 500 κ.εκ. (TRK 502, TRK 502X, 502C, Leoncino 500, Leoncino 502X). Κάτι αντίστοιχο λοιπόν αναμένεται να γίνει και με τον δικύλινδρο κινητήρα που είδαμε αρχικά στο 752S, ο οποίος βάζει δυναμικά την Benelli σε μια ακόμη ενδιαφέρουσα κατηγορία. Αυτή των μοτοσυκλετών που δεν χαρακτηρίζονται ούτε μεσαίες αλλά ούτε και μεγάλες και μπορούν να ανταποκριθούν σε όποια χρήση επιθυμεί ο αναβάτης της.
Όλοι οι κατασκευαστές βασίζονται στην απλότητα μιας και το κοινό την προτιμά. Συνεπώς διατηρείται η “κλασσική αρχιτεκτονική” με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ο οποίος όμως φέρει στοιχεία από τον πανίσχυρο τρικύλινδρο των 1.130 κ.εκ. που χρησιμοποιήθηκε στο super naked ΤΝΤ 1130. Ας δούμε τα χαρακτηριστικά του:
Με διάμετρο 88 και διαδρομή 62 ο κυβισμός του κινητήρα είναι 754 κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους. H ισχύς του είναι 75 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 6,8 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Η εικόνα ολοκληρώνεται με σώματα ψεκασμού 43 χλστ. και τη μονάδα διαχείρισης ECU-Delphi MT05.
Η νέα γενιά μοντέλων με τον μεγαλύτερο κινητήρα στην γκάμα της Benelli, έκανε το ντεμπούτο τους στην EICMA στα τέλη του 2019 με την παρουσίαση των Leoncino 800 και Leoncino 800 Trail. Όλοι φυσικά περιμένουν ένα μεγαλύτερο TRK, που σύμφωνα με τις δηλώσεις των ιθυνόντων της εταιρείας βρίσκεται υπό εξέλιξη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.