Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 26.10.2017
Το νέο F750GS «πιάστηκε» στο φακό των παπαράτσι. Είναι ξεκάθαρο πως βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών και με… τριβάλιτσο!
Μόλις είδαμε την νέα φωτό που διέρευσε καταλάβαμε πως πρόκειται για το νέο μέλος της σειράς GS των Γερμανών. Αυτό δεν σημαίνει πως θα γίνει μια μικρή σε έκταση αναβάθμιση του μοντέλου. Το αντίθετο θα συμβεί μιας και οι πληροφορίες που υπάρχουν κάνουν λόγο για μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα με αλλαγές σε κινητήρα, πλαίσιο, μετάδοση, αναρτήσεις και φυσικά σε εμφάνιση.
Ο κινητήρας θα είναι η πιο σημαντική αλλαγή. Θα παραμείνει δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αλλά τίποτα από τα χαρακτηριστικά του δεν θα είναι ίδια. Ολόκληρη η διάταξη του αλλάζει. Στο υπάρχον μοντέλο ο συμπλέκτης βρίσκεται στα αριστερά ενώ η αλυσίδα στα δεξιά – μια ασυνήθιστη διάταξη. Ο νέος κινητήρας είναι πιο «συμβατικός» με την αλυσίδα αριστερά και τον συμπλέκτη δεξιά.
Αυτό που δεν έχει γίνει γνωστό είναι η χωρητικότητα του κινητήρα. Αυτή τη στιγμή τα F800 και F700GS χρησιμοποιούν τον ίδιο δικύλινδρο με χωρητικότητα 798 κ.εκ. Το F700 έχει μικρότερη ιπποδύναμη από το 800άρι. Φήμες αναφέρουν πως το επόμενο μοντέλο θα ονομάζεται F750GS με μικρή αύξηση κυβισμού του κινητήρα και ιπποδύναμη που θα φτάνει τους 80 με 85 ίππους. Με λίγα λόγια ο μοναδικός ανταγωνιστής του θα είναι το Triumph Tiger 800.
Τα νέο μικρός GS θα έχει νέο πλαίσιο από αλουμίνιο και όχι ατσάλινο χωροδικτύωμα. Το ρεζερβουάρ καυσίμου φεύγει κάτω από την σέλα και μπαίνει στην συμβατική του θέση. Όσο για τον σχεδιασμό φαίνεται πως όλα τα πλαστικά μέρη έχουν αλλάξει δίνοντας κατά την γνώμη μας έναν πιο νεανικό χαρακτήρα στην μοτοσυκλέτα. Πιο γωνιώδεις γενικά δείχνει πιο «γυμνασμένο». Το «ρύγχος» μπροστά παραμένει αλλά μικρότερο και πιο όμορφο όπως και τα ασύμμετρα φανάρια σήματα κατατεθέν των Adventure μοτοσυκλετών της BMW
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.