23.10.2019
Τελικά οι φήμες επιβεβαιώθηκαν. Η Kawasaki παρουσίασε τετρακύλινδρο supersport 250 κ.εκ. και εμείς οι μεγαλύτεροι θυμηθήκαμε τα νιάτα μας…
Τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος 249 κ.εκ. με “κόκκινα” στις 20.000 σ.α.λ., όπως συνέβαινε 30 χρόνια πριν. Όταν μεσουρανούσαν τα ZXR250, CBR250, GSX-R250 και FZR250. Τότε οι Ninja είχαν ανταγωνισμό, τώρα “παίζουν” μόνοι τους.
Προς το παρόν το ZX-25R προορίζεται για την αγορά της Ινδονησίας, εκεί όπου θα κατασκευάζεται. Δεν υπάρχουν τεχνικές πληροφορίες. Το μόνο που ανακοίνωσε η Kawasaki είναι πως το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα από ατσάλι και το πιρούνι την Showa (SFF-BP).
Στον μπροστινό τροχό υπάρχει μονό δισκόφρενο. Αν και είναι δύσκολο να “περάσει” ο συγκεκριμένος κινητήρας τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων της Ευρώπης, διατηρούμε τις ελπίδες μας βλέποντας τον μεγάλο καταλύτη. Στην Ινδονησία από την άλλη οι προδιαγραφές που ισχύουν είναι ίδιες με τις Euro3 που ίσχυαν πριν πολλά χρόνια στα μέρη μας.
Η Kawasaki επιβεβαίωσε πως το μοντέλο διαθέτει traction control και ride by wire.
Αναμένουμε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.