Νεα Μοντελα

KTM 250 Adventure: Entry level on off

Δεν έρχεται στην Ευρώπη


11.10.2019

Μετά το 390, ινδικά μέσα ενημέρωσης φέρνουν στο φως της δημοσιότητας και το μικρότερο Adventure της αυστριακής φίρμας

Η KTM και η Bajaj δουλεύουν πυρετωδώς εν όψει 2020. Το 390 Adventure θα το δούμε σε λίγες ημέρες στην EICMA και αυτό είναι σίγουρο. Δίπλα του, στην μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη και στην σημαντικότερη του κόσμου, θα δούμε και το 250 Adventure. Μόνο που σε αντίθεση με το 390 που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στης ευρωπαϊκές αγορές το νέο έτος, το 250 δυστυχώς προορίζεται για άλλους.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του KTM 250 Duke

Όπως και το 250 Duke που εισάγεται στην χώρα μας θα έχει αλλαγές από το 390 με γνώμονα μείωσης του κόστους κατασκευής που θα το κάνει πιο προσιτό στον τελικό καταναλωτή.

Ο κινητήρας των 248,8 κ.εκ. που αποδίδει 30 ίππους και 2,45 kgm ροπής πιθανότατα να μην έχει αλλαγές. Διαφορετικά ίσως να είναι τα φωτιστικά σώματα αλλά και το πάνελ οργάνων με οθόνη TFΤ (αν και στην μοτοσυκλέτα δοκιμών το βλέπουμε) που θα είναι εξοπλισμένο το 390. Αναρτήσεις και φρένα όπως και στο Duke θα προέρχονται αυτούσια από τον μεγάλο αδελφό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή
Οι Ιταλοί αποκάλυψαν πλήρως το Hyperscooter στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής και το online σύστημα πρoπαραγγελιών άνοιξε με πολλές από τις 700 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί
Οι δύο Ιταλοί είχα την ευκαιρία να οδηγήσουν στην πίστα Jerez δύο δίχρονα «κειμήλια»
Δεν πρόκειται για ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία αλλά για το πραγματικό Dragster 700 Twin που σε λίγους μήνες θα κυκλοφορεί στους δρόμους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.