Νεα Μοντελα

Honda Africa Twin 1100: Έρχεται το 2020

Με πολλές αλλαγές


27.07.2019

Έχουμε τις πρώτες αποδείξεις πως στις διεθνείς εκθέσεις στα τέλη του χρόνου θα δούμε ένα νέο μεγαλύτερο Africa Twin


Τον περασμένο Φεβρουάριο οι Ιάπωνες δημοσιογάφοι έιχαν τις πρώτες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες. Έγραφαν πως το 2020 η Honda θα «ρίξει» μέσα στο λάκκο με τα ευρωπαϊκά adventure ένα Africa Twin που θα μπορεί να τα ανταγωνιστεί.

Οι φήμες δεν επιβεβαιώθηκαν επακριβώς, αλλά το ότι θα δούμε νέο Africa πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.

Η βεβαιότητα πηγάζει από την πρόσφατη διαρροή τεχνικών χαρακτηριστικών. Το μοντέλο του 2020 μετονομάζεται σε CRF1100L από 1000 και ο κυβισμός του on off αυξάνεται κατά 86 κ.εκ., φτάνοντας τα 1.084 από τα 998 κ.εκ. που διαθέτει ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του.

honda africa twin 2020 2

Η αύξηση ήταν εφικτή από την στιγμή που αυξήθηκε η διάμετρος στα 81,5 χλστ. από τα 75,1 ενώ η διαδρομή παρέμεινε στα 92 χλστ. Δόθηκε απ’ ότι φαίνεται μεγάλη σημασία στην βελτίωση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και η εναρμόνιση με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5 και οι μηχανικοί της Honda δεν αναλώθηκαν στο πως θα φτάσουν σε επιδόσεις τους ανταγωνιστές τους.

Θα υπάρχει φυσικά και αύξηση ιπποδύναμης στην έκδοση του 2020. Από 94 η ισχύς αυξάνεται 7 ίππους και φτάνει τους 101. Ταυτόχρονα και η μέγιστη τιμή της ροπής θα αυξηθεί κατά 1kgm και από 10 θα πλησιάσει τα 11kgm. Νομίζετε πως είναι λίγα; Με τους Euro5 προ των πυλών θα «γίνει σφαγή».
Στον κινητήρα αναμένονται οι περισσότερες διαφοροποίησης και επιπλέον θα τον ακούσουμε και πιο ήσυχο κατά 3dB, άλλο ένα δείγμα πως η νέα «Αφρικάνα» θα είναι Euro5 μοντέλο.

Το πλαίσιο θα αποτελεί μία εξέλιξη του υπάρχοντος. Αν και ακόμη δεν έχουμε δει φωτογραφίες του νέο μοντέλου, ξέρουμε τις διαστάσεις του, οι οποίες δείχνουν κατεύθυνση προς την Adventure Sports έκδοση.

Όπως και τώρα αναμένεται να υπάρχουν 4 εκδόσεις. Η βασική με συμβατικό κιβώτιο και DCT και η Adventure Sports με τις ίδιες επιλογές. Όλες θα έχουν το ίδιο μεταξόνιο 1.575 χλστ – όσο είναι και τώρα – αλλά θα έχουν αυξημένο πλάτος κατά 30 χλστ. φτάνοντας τα 960. Το μήκος κυμαίνεται από 2.330 έως 2.340 χλστ.

Οι μεγάλες αλλαγές έρχονται στο ύψος. Η βασική έκδοση που τώρα είναι τα 1.475 χλστ. «ψηλώνει» και φτάνει τα 1.560, 15 χλστ. λιγότερα από το υπάρχον Adventure Sports.Το ψηλότερο σημείο βρίσκεται στα 1.620 χλστ. κάτι που υποδηλώνει μεγαλύτερη και ίσως ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Το βάρος δείχνει πως όλες οι εκδόσεις υιοθετούν το ρεζερβουάρ 24,2 λίτρων της Adventure Sports. Το βασικό μοντέλο ζυγίζει 238 κιλά (248 DCT) και το Adventure Sports 240 κιλά (250 DCT). Τα βάρη είναι με γεμάτα ρεζερβουάρ και όλα τα υγρά. Θεωρείστε δεδομένο πως δεν θα υπάρχει δυνατότητα απόκτησης με μικρότερο.

Θα το δούμε νωρίτερα από τις διεθνείς εκθέσεις; Μόλις μάθουμε σίγουρα θα σας ενημερώσουμε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.