27.07.2019
Έχουμε τις πρώτες αποδείξεις πως στις διεθνείς εκθέσεις στα τέλη του χρόνου θα δούμε ένα νέο μεγαλύτερο Africa Twin
Τον περασμένο Φεβρουάριο οι Ιάπωνες δημοσιογάφοι έιχαν τις πρώτες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες. Έγραφαν πως το 2020 η Honda θα «ρίξει» μέσα στο λάκκο με τα ευρωπαϊκά adventure ένα Africa Twin που θα μπορεί να τα ανταγωνιστεί.
Οι φήμες δεν επιβεβαιώθηκαν επακριβώς, αλλά το ότι θα δούμε νέο Africa πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.
Η βεβαιότητα πηγάζει από την πρόσφατη διαρροή τεχνικών χαρακτηριστικών. Το μοντέλο του 2020 μετονομάζεται σε CRF1100L από 1000 και ο κυβισμός του on off αυξάνεται κατά 86 κ.εκ., φτάνοντας τα 1.084 από τα 998 κ.εκ. που διαθέτει ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του.
Η αύξηση ήταν εφικτή από την στιγμή που αυξήθηκε η διάμετρος στα 81,5 χλστ. από τα 75,1 ενώ η διαδρομή παρέμεινε στα 92 χλστ. Δόθηκε απ’ ότι φαίνεται μεγάλη σημασία στην βελτίωση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και η εναρμόνιση με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5 και οι μηχανικοί της Honda δεν αναλώθηκαν στο πως θα φτάσουν σε επιδόσεις τους ανταγωνιστές τους.
Θα υπάρχει φυσικά και αύξηση ιπποδύναμης στην έκδοση του 2020. Από 94 η ισχύς αυξάνεται 7 ίππους και φτάνει τους 101. Ταυτόχρονα και η μέγιστη τιμή της ροπής θα αυξηθεί κατά 1kgm και από 10 θα πλησιάσει τα 11kgm. Νομίζετε πως είναι λίγα; Με τους Euro5 προ των πυλών θα «γίνει σφαγή».
Στον κινητήρα αναμένονται οι περισσότερες διαφοροποίησης και επιπλέον θα τον ακούσουμε και πιο ήσυχο κατά 3dB, άλλο ένα δείγμα πως η νέα «Αφρικάνα» θα είναι Euro5 μοντέλο.
Το πλαίσιο θα αποτελεί μία εξέλιξη του υπάρχοντος. Αν και ακόμη δεν έχουμε δει φωτογραφίες του νέο μοντέλου, ξέρουμε τις διαστάσεις του, οι οποίες δείχνουν κατεύθυνση προς την Adventure Sports έκδοση.
Όπως και τώρα αναμένεται να υπάρχουν 4 εκδόσεις. Η βασική με συμβατικό κιβώτιο και DCT και η Adventure Sports με τις ίδιες επιλογές. Όλες θα έχουν το ίδιο μεταξόνιο 1.575 χλστ – όσο είναι και τώρα – αλλά θα έχουν αυξημένο πλάτος κατά 30 χλστ. φτάνοντας τα 960. Το μήκος κυμαίνεται από 2.330 έως 2.340 χλστ.
Οι μεγάλες αλλαγές έρχονται στο ύψος. Η βασική έκδοση που τώρα είναι τα 1.475 χλστ. «ψηλώνει» και φτάνει τα 1.560, 15 χλστ. λιγότερα από το υπάρχον Adventure Sports.Το ψηλότερο σημείο βρίσκεται στα 1.620 χλστ. κάτι που υποδηλώνει μεγαλύτερη και ίσως ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Το βάρος δείχνει πως όλες οι εκδόσεις υιοθετούν το ρεζερβουάρ 24,2 λίτρων της Adventure Sports. Το βασικό μοντέλο ζυγίζει 238 κιλά (248 DCT) και το Adventure Sports 240 κιλά (250 DCT). Τα βάρη είναι με γεμάτα ρεζερβουάρ και όλα τα υγρά. Θεωρείστε δεδομένο πως δεν θα υπάρχει δυνατότητα απόκτησης με μικρότερο.
Θα το δούμε νωρίτερα από τις διεθνείς εκθέσεις; Μόλις μάθουμε σίγουρα θα σας ενημερώσουμε.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.