Η Hesketh επιστρέφει με cafe racer 2.100 κ.εκ.!

Χειροποίητη για ακριβά γούστα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  19.07.2017

H Hesketh ιδρύθηκε το 1980 από τον λόρδο Alexander Hesketh με σκοπό να κατασκευάζει υψηλής ποιότητας roadsters με απότερο στόχο την αναβίωση της Βρετανικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών. Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ακριβώς έτσι

Η πρώτη μοτοσυκλέτα της εταιρείας ήταν η V1000 με δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V 1000 κ.εκ. η οποία εμφάνισε πολλά προβλήματα τόσο κατασκευαστικά όσο και μηχανικά με πιο γνωστό την υπερθέρμανση του πίσω κυλίνδρου. Η παραγωγή έφτασε τις 139 μοτοσυκλέτες πριν η εταιρεία χρεοκοπήσει το 1982.

Hesketh V1000

 

Στη συνέχεια η Hesketh πουλήθηκε στην Broom Engineering το 1984, ενώ για την εξαγορά της ενδιαφέρον έδειξαν κατά καιρούς η Triumph και η Cagiva χωρίς αίσιο τέλος. Το 2006, η Broom Engineering σχεδίασε την μετεγκατάσταση της σε κτίριο πολύ κοντά στην πίστα του Silverstone. Δυστυχώς λίγο πριν την μετακόμιση όλες οι μοτοσυκλέτες και τα κιβώτια με τα εργαλεία και τα μηχανήματα, εκλάπησαν. Η Broom έχασε πάνω από 40.000 λίρες και αναγκάστηκε να πουλήσει την μάρκα δύο χρόνια αργότερα.

Hesketh 24 1

Το 2013 η μάρκα αναγεννήθηκε παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο. Η Hesketh 24 των 1.950 κ.εκ. κατασκευάστηκε στις νέες εγκαταστάσεις στο Surrey. Το νούμερο και τα χρώματα ήταν εμπνευσμένα από την Formula 1 και το μονοθέσιο της Hesketh που οδηγούσε ο Βρετανός πιλότος και μετέπειτα Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1, James Hunt. Θα παράγονταν μόλις 24 μοτοσυκλέτες και κάθε μία είχε «χτυπημένο» τον αριθμό της μια πλάκα χρυσού 18 καρατίων! Το μοντέλο παράγεται ακόμη και σήμερα, χωρίς να ξέρουμε αν έχουν ήδη πουληθεί οι 24 μοτοσυκλέτες που προβλεπόταν...

1 Hesketh Sonnet 2

Φτάνοντας στο σήμερα η Hesketh παρουσίασε το Sonnet που είναι ένα café racer εφοδιασμένο με αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2.100 κ.εκ!. Αποδίδει 124 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 21 κιλά ροπής μόλις στις 3.000 σ.α.λ.
Το χρώμιο θα κυριαρχεί πάνω της. Ο κινητήρας θα έχει για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και το τελικό εξάτμισης θα είναι ένα. Το εξατάχυτο κιβώτιο θα είναι της Rivera Primo, το ανεστραμμένο πιρούνι και τα αμορτισέρ χωρίς ελατήρια της K-Tech και τα φρένα της Brembo. To πλαίσιο κατασκευάζεται από χρωμομολυβδαινιούχο ατσάλι και το ψαλίδι είναι αλουμινένιο. Οι τροχοί είναι της Dymag κατασκευασμένοι από carbon.

Οι πωλήσεις ήδη έχουν αρχίσει με την τιμή της Sonnet να είναι στα 29.350€, ενώ ήδη η Hesketh έχει ανακοινώσει και την κατασκευή ενός ακόμη μοντέλου με το όνομα Valliant.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.