Η ΚΤΜ είναι επίσημα ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο

Ξεπέρασε την Harley-Davidson


13.06.2019

261.000 μοτοσυκλέτες πούλησε η αυστριακή εταιρεία ξεπερνώντας την Harley-Davidson στην τέταρτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις


Η διαφορά μεταξύ των δύο ήταν 35.000 δίκυκλα και παρά την μεγάλη μείωση των πωλήσεων στην Ευρώπή το 2018 η οποία άγγιξε το 14% η KTΜ, σύμφωνα με το Bloomberg Businessweek, συνεχίζει ακάθεκτη.

Σωστά μαντέψατε. Στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται η Honda, η Yamaha και η Kawasaki. Η Honda έχει μεγάλη διαφορά από τους άλλους δύο με πωλήσεις 20 εκατομμυρίων δικύκλων παγκοσμίως, την στιγμή που η Yamaha σημείωσε 5,4 εκατομμύρια.

Παρά τις μεγάλες πωλήσεις τα έσοδα της KTM ήταν 1,75 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 5 δισεκατομμυρίων της H-D. Αυτό συμβαίνει διότι οι Αμερικάνοι πουλάνε μόνο ακριβές μοτοσυκλέτες.

Μιλώντας στο Bloomberg ο CEO της KTM, Stefan Pierer είπε πως θα ήθελε να αγοράσει τόσο την Ducati όσο και την Triumph και να φτιάξει μια «ενωμένη ευρωπαϊκή εταιρεία μοτοσυκλετών». Παρέθεσε τους συγκριτικά χαμηλότερους αριθμούς πωλήσεων των δύο εταιρειών - 53.000 για την Ducati και 61.500 για την Triumph - ως λόγο για τον οποίο πρέπει να σταματήσουν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Ωστόσο δεν έκανε καμία αναφορά στην BMW και τις 165.566 μονάδες που πωλήθηκαν το 2018.

Η KTM πλέον έχει να ανταγωνιστεί του τρεις Ιάπωνες που διαθέτουν μεγάλη ποικιλία μοντέλων προσαρμοσμένη σε πολλές και διαφορετικές αγορές. Η εταιρεία του Mattighofen σκοπεύει να καλύψει το χάσμα εξελίσσοντας και παρουσιάζοντας μικρές μοτοσυκλέτες σε συνεργασία με την Bajaj. O Pierer έβαλε τον πήχη στις 400.000 μονάδες έως το 2022. Δεν είναι εύκολο αλλά σκεφτείτε πως όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του ο Pierer το 1991, η KTM κατασκευάζει τον χρόνο όσες μοτοσυκλέτες κατασκευάζει τώρα σε μία εβδομάδα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.