19.04.2019
Πιθανότατα το καλοκαιρί να έρθει στην χώρα μας και το τέταρτο μοντέλο με τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 312 κ.εκ.
Το naked R310, το sport tourer X310 και το T310 έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον εξαιτίας της εκλεπτυσμένης εμφάνισης τους, του επίπεδου εξοπλισμού τους και των επιδόσεων τους, συστατικά που συνδυάζονται με προσιτές τιμές.
Διαβάστε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Daytona T310
Το V310 είναι το τέταρτο μοντέλο της που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τα υπόλοιπα τρία. Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 312 κ.εκ. με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3,05 kgm ροπή στις 7.500 σ.α.λ. και ατσάλινο πλαίσιο που συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Ο σχεδιασμός του, εντυπωσιακός. Ένα μοντέρνο power cruiser, εξοπλισμένο με πλήρες ψηφιακό πολυόργανο, ανεστραμμένο πιρούνι, «διαστημικό» προβολέα LED και ουραίο τμήμα που ταιριάζει άψογα με την σχεδιαστική φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας.
Διαβάστε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Daytona X310
Για να τονιστούν τα «παραδοσιακά» χαρακτηριστικά του V310, η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δύο αμορτισέρ. Ο λασπωτήρας που παίζει και το ρόλο της βάσης πινακίδας είναι χαμηλά τοποθετημένος. Το ρεζερβουάρ είναι μακροστενο με την τάπα του ρεζερβουάρ να «κρύβεται» κάτα από πλαστικό καπάκι που ανοίγει με κουμπί από το τιμόνι. Τα πλαστικά που πλαισιώνουν το ψυγείο και η καρίνα ομορφαίνουν ακόμη περισσότερο τη μοτοσυκλέτας. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου, ίδιες με αυτές των μοντέλων R310 και X310.
Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Daytona R310
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.