15.04.2019
Σε συνέντευξή του ο CEO της BWM Motorrad, Markus Schramm, μίλησε για τα άμεσα σχέδια της εταιρείας
Ο 55χρoνος εργάζεται για τρεις δεκαετίες στην BMW. Είναι μέλος του Marathon Grand Slam Club, που αποτελείται από δρομείς που έχουν ολοκληρώσει μαραθώνιο (42.195 χλμ) ή μεγαλύτερο αγώνα, στις 7 ηπείρους (Νότια Αμερική, Βόρεια Αμερική Ανταρκτική, Ευρώπη, Ασία, Αφρική, Αυστραλία) και στο μαραθώνιου του Βόρειο Πόλου. Στο club είναι εγγεγραμμένοι μόνο 112 άντρες και 32 γυναίκες.
Ο Schramm απάντησε στις ερωτήσεις Ιταλών συναδέλφων και μας προετοίμασε για το άμεσο μέλλον.
Τόνισε πως σύντομα θα δούμε ένα μοντέλο της σειράς F. Πιθανότατα εννοεί το F 850 RS αλλά άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει και αντικαταστάτης του naked F 800 R. Δεν επιβεβαίωσε τίποτα και φρόντισε να «θολώσει ακόμη περισσότερα τα νέρα» λέγοντας πως δεν αποκλείεται να δούμε και ένα μικρό XR.
Επιβεβαίωσε πως η BMW εξελίσσει κινητήρα boxer που θα τοποθετηθεί αρχικά σε ένα μεγάλο cruiser. Αν και δεν το παραδέχθηκε μιλάει για τον αερόψυκτο boxer των 1800 κ.εκ. που έχουμε δει ήδη στο R18 Departed και στο Birdcage της Revival.
Στο ερώτημα τι συνέβη με το ηλεκτρικό το scooter Concept Link, απάντησε πως η BMW Motorrad παρακολουθεί τις πολύ σημαντικές εξελίξεις στον τομέα των ηλεκτροκίνητων δικύκλων.
Τόνισε πως η BMW διαθέτει την τεχνογνωσία που προέρχεται από τον «κόσμο» του αυτοκινήτου. Το Concept Link θα είναι μόνο μία από τις προτάσεις που θα καταθέσει η BMW στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας. Δήλωσε βέβαιος πως η βιομηχανία δικύκλου θα κινηθεί προς την ηλεκτροκίνηση αρκετά γρήγορα η BMW Motorrad δουλεύει με προσήλωση στον τομέα αυτό.
Απέρριψε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να ασχοληθεί η BMW με τρίτροχα οχήματα, ενώ αποκάλυψε πως τα επόμενα χρόνια θα εστιάσουν κυρίως στα scooter.
Είπε επίσης πως γίνονται προσπάθειες να αυξηθεί η παραγωγή μέσω συνεργασιών, όπως με την Κινέζικη Loncin και την Ινδική TVS. Παρακολουθούν τις εξελίξεις σε αυτές τις τεράστιες αγορές που πλέον η μετακίνηση με δίκυκλο δεν απευθύνεται αποκλειστικά στις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις.
Δήλωσε πως η επιστροφή στο WorldSBK ήταν μια πολύ καλή κίνηση από την εταιρεία και πως οι αγώνες βρίσκονται στο DNA της μάρκας. Ωστόσο για τους αγώνες off road θέλησε να αναδείξει το GS Trophy και να τονίσεις πως αυτός είναι ο σωστός τρόπος να προωθήσουν και να αναδείξουν τις δυνατότητες των on off μοντέλων του. Ούτε λόγος για endurο μοτοσυκλέτες και συμμετοχή σε αγώνες Rally.
Τέλος δήλωσε αισιόδοξος πως η BMW Motorrad θα «πιάσει» το στόχο των 200.000 μοτοσυκλετών μέχρι το 2020, λόγω της αύξησης της παραγωγής και των πολλών μοντέλων που βρίσκονται στην αγορά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.