H Rev’It αλλάζει τα δεδομένα στις φόρμες με αερόσακο

Πιο ελαφριές και με καλύτερο σύστημα εξαερισμού


02.04.2019
Η Ολλανδική εταιρεία επεκτείνει την χρήση του αερόσακου και σε ολόσωμη δερμάτινη φόρμα
 
 
Είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στο είδος της κατασκευάζοντας ποιοτικά προϊόντα ένδυσης αναβάτη, φροντίζοντας για την ασφάλειά του. Τώρα με την χρήση αερόσακου σε δερμάτινη φόρμα, παρέχει κορυφαία προστασία σε αναβάτες που μπαίνουν συχνά σε πίστα και σε αγωνιζόμενους.
 
Η Rev’It γίνεται έτσι η τρίτη εταιρεία, μετά την Alpinestars και της Dainese, που κατασκευάζει in house αντίστοιχο σύστημα.
 
Εκτός όμως από ασφάλεια, το σύστημα της Ολλανδικής εταιρείας, υπόσχεται χαμηλότερο βάρος και καλύτερο εξαερισμό της φόρμας.
 
Η εταιρεία γνωρίζοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες μιας τέτοιας φόρμας όταν οδηγούν με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, εξέλιξε ένα νέο σύστημα που υπόσχεται 50% καλύτερο εξαερισμό, από άλλες φόρμες με σύστημα αερόσακου.
 
Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι χρησιμοποιούν φόρμα με αντίστοιχα συστήματα, είναι το αυξημένο βάρος, που κουράζει γρήγορα τον αναβάτη. Απ΄ ότι φαίνεται η Rev’It βρήκε λύση και γι αυτό το πρόβλημα, αφού μιλάει για 25% μείωση βάρους.
 
revit max air 2
 
Η Rev’It για να επιτύχει τον καλύτερο αερισμό εξέλιξε ένα διάτρητο σύστημα αερόσακου, προσθέτοντας μικροσκοπικά κανάλια έτσι ώστε ο αέρας, αφού περάσει από το διάτρητο εξωτερικό της φόρμας, να φτάνει μέσω του συστήματος αεραγωγών του αερόσακου στον αναβάτη.
 
Στη νέα φόρμα η εταιρεία χρησιμοποιώντας  για πρώτη φορά το υλικό MAX AIR πέτυχε να μειώσει το βάρος καθώς απαιτείται μικρότερο κομμάτι αερόσακου για να καλύψει το ίδιο ποσοστό του σώματος του αναβάτη. 
 
Αυτό σημαίνει πως η Rev’It θέλει να εμπλακεί ακόμη περισσότερο με την κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσυκλέτας, το MotoGP, αφού οι κανονισμοί υποχρεώνουν τους αναβάτες να φορούν φόρμες με αερόσακους. Το σύστημα αναμένεται να προσελκύσει μεγάλα ονόματα του χώρου, μόλις ομολογκαριστεί από την FIM.
 
Η Rev’It Max Air αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση μοτοσυκλέτα του Μιλάνου (EICMA), τον ερχόμενο Νοέμβριο και να κυκλοφορήσει στην αγορά τον Απρίλιο του 2020.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.