20.03.2019
Τι γίνεται όταν μια εταιρεία προετοιμασίας αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα "ταπεινό" modern classic;
Η Zen One Racing είναι η εταιρεία που παρέχει τεχνική υποστήριξη στις μοτοσυκλέτες Benelli. Ήταν η πρώτη που εκπαιδεύθηκαν στην Ιταλία από τους μηχανικούς του εργοστασίου στο Pesaro, ενώ οι ίδιοι εκπαίδευσαν και το Ελληνικό δίκτυο επισκευαστών της αναγεννημένης εταιρείας.
Αποφάσισαν να ασχοληθούν με το Leoncino. To δικύλινδρο modern classic των 500 κ.εκ., που επανέφερε στο προσκήνιο το θρυλικό μοντέλο που έγινε το best seller της εταιρείας τα δύσκολα μεταπολεμικά χρόνια. Παρέμεινε στην παραγωγή από το 1951 έως το 1962 και παράλληλα πρωταγωνιστούσε και στους αγώνες της εποχής.
Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Benelli Leoncino
Στα τέλη του 2017 το Leoncino παρουσιάστηκε στις διεθνείς εκθέσεις και πραγματικά ήταν αντάξιο των προσδοκιών. Όμορφο και χρηστικό αναβίωνε επάξια τον προκάτοχό του.
Στην Ελλάδα αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες έχουν φανατικούς θαυμαστές. Επειδή πρόκειται για μοτοσυκλέτες που βασίζονται στην εμφάνιση και την πολυχρηστικότητα, οι κατασκευαστές βασίζονται σε απλά συστατικά. Όμως πολύ είναι οι ιδιοκτήτες του «ψάχνονται» να βελτιώσουν το πιστό roadster, café racer ή scrambler τους.
Η Zen One αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά και το αποτέλεσμα την δικαιώνει. Πήρε ένα απλό Leoncino με στόχο την βελτίωση του. Το project Sport ολοκληρώθηκε σε πρώτο στάδιο.
Δείχνει και είναι Sport. Και ξεκινάμε από τα πρωφανή. Το μισό στεφάνι των ζαντών με τις ακτίνες έχει βαφτεί σε κίτρινο φλούο χρώμα. Θυμίζει αρκετά το πρωτότυπο Leoncino Sport που παρουσίασε η εταιρεία στην EICMA του 2017. Από τα αξεσουάρ του μοντέλου έχει επιλεγεί ένα μικρό μασκάκι που «κρύβει» τα ψηφιακά όργανα. Τα νέα φλας προέρχονται από το TRK502.
Πάμε στα πιο ουσιώδη τώρα. Έγινε revalving στο αμορτισέρ, αλλαγή ύψους της μπροστινής και πίσω ανάρτησης στην οποία τοποθετήθηκε διαφορετικό ελατήριο, που είναι στο ίδιο χρώμα με τις ζάντες. Η λειτουργία τους σύμφωνα με τους βελτιωτές είναι πλέον πιο σωστή λειτουργία λόγο της αλλαγής κατανομής βάρους.
Επιπλέον το ίσιο τιμόνι έδωσε τη θέση του σε clip on κάνοντας τη θέση οδήγησης πιο σπορ. Έχει τοποθετηθεί επίσης μια billet ακτινική τρόμπα μπροστινού φρένου 19x18 της IRC.
Από την Zen One έγινε νέα χαρτογράφηση στην ECU που απέφερε βελτίωση απόδοσης στις μεσαίες και υψηλές στροφές, του κινητήρα των 500 κ.εκ.
Η Ελληνική εταιρεία έγινε η πρώτη στον κόσμο που μπορεί να επέμβει στην εργοστασιακή χαρτογράφηση των TRK/Leoncino οπότε η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι η πρώτη Leoncino με βελτιωμένη απόδοση που προέρχεται από την ECU.
Διαβάστε εδώ την ιστορία του Benelli Leoncino
Επόμενο στάδιο βελτίωσης ένα βελτιωμένο σύστημα εξάτμισης, ίσως με το ίδιο τελικό.
Η μοτοσυκλέτα θα μπορεί να αποκτήθεί σε αυτή τη μορφή σε τιμή που θα ανακοινωθεί
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.