Dainese Vs Alpinestars: Η Dainese δικαιώνεται στην Γερμανία


11.02.2019

Το εφετείο του Μονάχου επιβεβαίωσε την απόφαση κατά της Alpinestars σχετικά με την αντιγραφή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας του συστήματος D-Air της Dainese


O «πόλεμος» μεταξύ των δύο κορυφαίων εταιρειών ένδυσης κρατάει από το 2015. Τότε η Dainese είχε παρουσιάσει το σύστημα αεροσάκου D-Air. Η Dainese ήθελε να συνεργαστεί και με άλλες εταιρείες του χώρου, δανείζοντάς τους τεχνολογία και τεχνογνωσία, φυσικά με το ανάλογο αντίτιμο.

dainese vs alpinestars 2

Μόλις παρουσίασε η Alpinestars το δικό της σύστημα αερόσακου με την ονομασία Tech Air η Dainese ισχυρίστηκε πως ήταν μια αντιγραφή του D-Air, με αποτέλεσμα να προσφύγει στα δικαστήρια. Τον Αύγουστο του 2017, το πρωτοδικείο του Μονάχου δικαίωσε την Dainese με την Alpinestars να ασκεί έφεση κατά της απόφασης. Μετά και την νέα εκδίκαση της υπόθεσης το εφετείο του Μονάχου αποφάσισε πως σύστημα αερόσακων Tech-Air Street και Tech-Air Racing που διατίθενται στο εμπόριο από την Alpinestars παραβιάζουν τον το γερμανικό τμήμα του ευρωπαϊκού διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Dainese.

dainese vs alpinestars 3

Η απόφαση μπορεί να προσβληθεί μόνο ενώπιον του Ανώτατου Γερμανικού Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου. Οι αποφάσεις του εφετείου είναι οι εξής:

1.Να σταματήσει η διάθεση των γιλέκων-αερόσακων Tech-Air Street και Tech-Air Racing στην Γερμανία
2.Να αποσύρει από ολόκληρη την Γερμανική αγορά τα γιλέκα αερόσακος Tech-Air Street και Racing που έχουν κυκλοφορήσει στη χώρα από την 1η Ιουλίου 2015 και εξακολουθούν να υπάρχουν σε καταστήματα λιανική πώλησης.
3.Να αποκαταστήσει κάθε ζημιά που υπέστη η Dainese από την διάθεση των γιλέκων αερόσακων Tech-Air Street και Racing από την 1η Ιουλίου 2015.

dainese vs alpinestars 4

Η Dainese έχει καταφύγει και στα αρμόδια δικαστήρια της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας.

Πηγή: Motociclismo

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η EyeLights παρουσιάζει τη Rocket One, με 180 ίππους, αυτονομία 400 χλμ., και ροπή 1.200 Nm
Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι
Σχεδιασμένο για αναβάτες που ζητούν περισσότερα, το ανανεωμένο για το 2025, KTM 890 ADVENTURE R έρχεται να διατηρήσει την κυριαρχία του στην κατηγορία των adventure μεσαίου κυβισμού
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Stefan Pierer και o co-CEO Gottfried Neumeister προχώρησαν σε επίσημη ανακοίνωση που αφορά το παρόν και το μέλλον της εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.