Dainese Vs Alpinestars: Η Dainese δικαιώνεται στην Γερμανία


11.02.2019

Το εφετείο του Μονάχου επιβεβαίωσε την απόφαση κατά της Alpinestars σχετικά με την αντιγραφή του διπλώματος ευρεσιτεχνίας του συστήματος D-Air της Dainese


O «πόλεμος» μεταξύ των δύο κορυφαίων εταιρειών ένδυσης κρατάει από το 2015. Τότε η Dainese είχε παρουσιάσει το σύστημα αεροσάκου D-Air. Η Dainese ήθελε να συνεργαστεί και με άλλες εταιρείες του χώρου, δανείζοντάς τους τεχνολογία και τεχνογνωσία, φυσικά με το ανάλογο αντίτιμο.

dainese vs alpinestars 2

Μόλις παρουσίασε η Alpinestars το δικό της σύστημα αερόσακου με την ονομασία Tech Air η Dainese ισχυρίστηκε πως ήταν μια αντιγραφή του D-Air, με αποτέλεσμα να προσφύγει στα δικαστήρια. Τον Αύγουστο του 2017, το πρωτοδικείο του Μονάχου δικαίωσε την Dainese με την Alpinestars να ασκεί έφεση κατά της απόφασης. Μετά και την νέα εκδίκαση της υπόθεσης το εφετείο του Μονάχου αποφάσισε πως σύστημα αερόσακων Tech-Air Street και Tech-Air Racing που διατίθενται στο εμπόριο από την Alpinestars παραβιάζουν τον το γερμανικό τμήμα του ευρωπαϊκού διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Dainese.

dainese vs alpinestars 3

Η απόφαση μπορεί να προσβληθεί μόνο ενώπιον του Ανώτατου Γερμανικού Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου. Οι αποφάσεις του εφετείου είναι οι εξής:

1.Να σταματήσει η διάθεση των γιλέκων-αερόσακων Tech-Air Street και Tech-Air Racing στην Γερμανία
2.Να αποσύρει από ολόκληρη την Γερμανική αγορά τα γιλέκα αερόσακος Tech-Air Street και Racing που έχουν κυκλοφορήσει στη χώρα από την 1η Ιουλίου 2015 και εξακολουθούν να υπάρχουν σε καταστήματα λιανική πώλησης.
3.Να αποκαταστήσει κάθε ζημιά που υπέστη η Dainese από την διάθεση των γιλέκων αερόσακων Tech-Air Street και Racing από την 1η Ιουλίου 2015.

dainese vs alpinestars 4

Η Dainese έχει καταφύγει και στα αρμόδια δικαστήρια της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας.

Πηγή: Motociclismo

Μαζί με τον ανταγωνιστή του αποθανατίστηκε το ολοκαίνουργιο σπορ μοντέλο του Noale
Σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης των πολύτιμων εκθεμάτων του Collection Hall πολλοί από τους δίτροχούς μύθους θα πάρουν μπροστά και θα κυλήσουν τους τροχούς τους στην πίστα του Motegi
Το τελευταίο δημιούργημα του Ludovic Lazareth έχει κινητήρα από Υamaha R1
Αποτελεί τον εφιάλτη όσων έχουν μοτοσυκλέτα, scooter, “παπί”. Ένα όχημα ελαφρύ, χωρίς πόρτες και παράθυρα είναι πολύ εύκολο να κλαπεί ακόμη και σηκωτό

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.