Νεα Μοντελα

Furion M1: Γυμνό υβρίδιο (Video)

Με Wankel και ηλεκτροκινητήρα


    04.02.2019

    Η γαλλική Furion Motorcycles έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο. Να κατασκευάσει μια υβριδική μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί κινητήρα Wankel σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα


    Η ιδέα «γεννήθηκε» το 2015 και συνδυάζει έναν κινητήρα Wankel με διπλό ρότορα χωρητικότητας 327 κ.εκ. ο κάθε ένας. Ο κινητήρας αποδίδει 125 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. και 5,6 kgm ροπή στις 6.000 σ.α.λ. Σε αυτόν προσθέστε και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 55 ίππους και 10,2 kgm ροπή. Συνολικά η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 175 ίππους και η ροπή τα 15,8 kgm.

    furion m1 wankel 2

    Το σύστημα εξάτμισης είναι «κρυμμένο» κάτω από την καρίνα του κινητήρα, από την οποία βγαίνουν δύο μικρές απολήξεις.
    Πρόκειται για μια «γυμνή» μοτοσυκλέτα «επιθετική» σχεδίαση που μοιάζει με αυτήν των Kawasaki Z. Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι και ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους μπροστά διαμέτρους 310 χλστ. με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες έξι εμβόλων, ενώ πίσω υπάρχει ένας ακόμη δίσκος 250 χλστ.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Ισχύς (συνδυασμός κινητήρα wankel και ηλεκτροκινητήρα) 120 hp @ 14.500 σ.α.λ. + 55 hp = 175 hp
    Ροπή (συνδυασμός κινητήρα wankel και ηλεκτροκινητήρα) 5,6 kgm @ 6.000 σ.α.λ. + 10,2 = 15,8 kgm
    Μήκος: 2.095 χλστ.
    Ύψος σέλας: 810 χλστ.
    Απόσταση από έδαφος: 140 χλστ.
    Γωνία κάστερ: 23,5ο
    Ίχνος: 101 χλστ.
    Μεταξόνιο: 1.435 χλστ.
    Βάρος (με υγρά): 239 κιλά
    Ρεζερβουάρ: 14 λίτρα
    Τροχοί (εμπρός-πίσω): 120/70-17 – 180/50-17

    furion m1 wankel 7

    Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


    To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
    Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
    Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
    Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

    Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.