Γράφει ο Περικλής Ντεβές // 21.06.2017
Η Ducati Multistrada 1200 που προορίζεται για γρήγορους ταξιδευτές δέχθηκε. Μετά την πρώτη μετάλλαξη με την έκδοση Enduro έγινε από ένα sport tourer μια μοτοσυκλέτα που μπορούσε κάλλιστα να πατήσει και εκτός δρόμου με άνεση και ταχύτητα. H Multistrada Enduro με την έκδοση Pro γίνεται ακόμα πιο «άγρια» και περιπετειώδης προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα την ήδη πετυχημένη πορεία του εκτός δρόμου
Η νέα Multistrada 1200 Enduro Pro είναι η εξέλιξη της Enduro με την Ducati να αναφέρει πως σχεδιάστηκε για τους αναβάτες που αναζητούν νέους off-road δρόμους και έχουν την εξερεύνηση μέσα στο αίμα τους.
Τι καινούριο έχει λοιπόν η νέα Multistrada Pro να προσφέρει;
Νέα enduro «ρούχα». Με νέους χρωματισμούς στα χρώματα της απόκοσμης αμμώδης ερήμου, μαύρο βαμμένο υποπλαίσιο όπως και τα καλύμματα του συμπλέκτη. Χαρακτηριστικό της off-road οδήγησης ο νέος μικρός ανεμοθώρακας που συμβάλλει στο καλύτερο «διάβασμα» όλων των off-road terrain.
Για ακόμα ένα βήμα παραπέρα η Ducati εξοπλίζει την νέα Multistrada Proμε τα Pirelli Scorpion Rally σαν ελαστικά αρχικής τοποθέτησης. Η προστασία της μοτοσυκλέτας από τα σκληροτράχηλα εδάφη που είναι ικανή να πάει με άνεση έχει αναλάβει η Touratech με προστατευτικά κάγκελα σε όλα τα καίρια σημεία της μοτοσυκλέτας και επιπλέον φωτισμό από τους Led προβολείς. Φυσικά σαν γνήσια Ducati ο ήχος της είναι χαρακτηριστικός -και θα ξυπνήσουν τα βουνά- με το κοντό, δύο απολήξεων «τσαμπουκαλεμένο» τελικό τιτανίου της Termignoni.
Ο βασικός κορμός της μοτοσυκλέτας αποτελεί η δοκιμασμένη συνταγή της Multistrada Enduro των 1200κ.εκ. με τον Testrastretta DVT κινητήρα με απόδοση 160 ίππων και 13,8 κιλών ροπής. Μαζί με τον κινητήρα παίρνει και όλο το «πακέτο» των ηλεκτρονικών όπως το traction control, wheelie control τις επιλογές χαρτογράφησης κινητήρα αλλά και το cornering ABS. Η πολυτέλεια δεν θα μπορούσε να λείπει όμως από την πιο «άγρια» ναυαρχίδα της Ducati έτσι, διαθέτει όλες τις ηλεκτρονικές «ανέσεις» με cruise control, hill-hold control, ημιενεργητικές αναρτήσεις και το τεράστιο ρεζερβουάρ των 30 λίτρων.
Με αυτή την κίνηση η Ducatiδείχνει ξεκάθαρα πως ο «χωμάτινος» ανταγωνισμός δεν την φοβίζει και αντεπιτίθεται στα «ίσα» στην νέα BMW R1200GS Rallye που είναι της ίδιας φιλοσοφίας. Με τα μικρότερα μοντέλα του εργοστασίου να ακολουθούν ίσως θα ήταν ωραία και μια έκδοση της Multistrada 950 με χρώματα ερήμου λάστιχα με τακούνια και έτοιμη να «λερώσει» την πιο λεπτή σιλουέτα της σε μονοπάτια ανεξερεύνητα και μάλιστα με μικρότερο κόστος απόκτησης!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.