Ενιαίο Πρωτάθλημα με SuperSocco TC-Max

Τέσσερις αγώνες στην Ιταλία


15.01.2019

Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν θα ανταγωνίζονται μόνο στο MotoGP με την κατηγορία MotoE να κάνει ντεμπούτο στο φετινό Πρωτάθλημα


Στην Ιταλία θα διεξαχθεί και το EBC (E-naked Bike Championship). Πρόκειται για ένα τρόπαιο που όλοι οι αγωνιζόμενοι θα συμμετάσχουν με ίδιες μοτοσυκλέτες. Το πρώτο ηλεκτρικό ενιαίο πρωτάθλημα στην Ιταλία, με το νέο μοντέλο της κινέζικης Super Soco, TC-Max.

To TC-Max παρουσιάστηκε στην έκθεση EICMA του Μιλάνου, το Νοέμβριο του 2018. Ο ηλεκτροκινητήρας του παράγει 17,3 kgm ροπή και η τελική του, σύμφωνα με την εταιρεία είναι 95 χ.α.ω. Το βάρος του είναι 70 κιλά και η αυτονομία του φτάνει τα 110 χλμ.

Η «αγωνιστική» έκδοση του TC-Max θα παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση μοτοσυκλέτα της Βερόνα (Motor Bike Expo), το Σάββατο 19 Ιανουαρίου.

Τα τέσσερα προγραμματισμένα αγωνιστικά ραντεβού θα διεξαχθούν στις ίδιες πίστες που θα γίνει το Πρωτάθλημα CIV Junior. Την 1η Μαΐου, σε πίστα που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη θα διεξαχθούν οι δοκιμές. Στις 16 Ιουνίου στο Varano θα γίνει ο πρώτος αγώνας, στις 8 Σεπτεμβρίου στην Franciacorta ο δεύτερος και στις 13 Οκτωβρίου διεξαχθεί ο «μεγάλος τελικός» στην Vallelunga.

«Ελεύθερες», κατατακτήριες δοκιμές αλλά και ο αγώνας θα διεξάγονται σε μία ημέρα ώστε να περιοριστούν τα έξοδα των συμμετεχόντων. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή στους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της Super Soco, ενώ σε όλους τους αγώνες θα υπάρχουν «wild card» συμμετοχές (VIP και δημοσιογράφοι), οι οποίο θα ανταγωνίζονται τους «σταθερούς» πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Θα μπορούσε να αποτελέσει μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για νέους που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε καθαρά αγωνιστικές συνθήκες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.