Η Ducati παρουσιάζει την τεχνολογία επικοινωνίας μεταξύ μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων

Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Audi και τη Ford


09.01.2019

Η Ducati, σε συνεργασία με την Audi και τη Ford, συμμετείχε στην πρώτη επίδειξη του έργου ConVeX (Connected Vehicle to Everything), ενός συστήματος επικοινωνίας που συνδέει τα οχήματα, την οδική υποδομή και τους πεζούς


Το Multistrada 1260 συμμετείχε στη δοκιμή, η οποία έλαβε χώρα στο Consumer Electronics Show του Λας Βέγκας (CES). Είχε παρουσιαστεί στη Γερμανία τον Ιούλιο του 2018.
Το έργο αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της Ducati για το "Road Map 2025" που στοχεύει στην ανάπτυξη νέων συστημάτων και τεχνολογιών ασφαλείας για μοτοσυκλέτες. Αρχικά, ο Ιταλός κατασκευαστής επεκτείνει το ABS Cornering σε ολόκληρη την γκάμα της, η οποία θα ακολουθηθεί το 2020 από την κυκλοφορία μια μοτοσυκλέτας με μπροστινό και πίσω ραντάρ.

C V2X direct communication 3

Στο CES, οι τρεις εταιρείες ανακοίνωσαν τις κοινές προσπάθειές τους για την επιτάχυνση της εμπορικής ανάπτυξης για την τεχνολογία άμεσης επικοινωνίας C-V2X για την οδική ασφάλεια, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την αυτόνομη οδήγηση.

Το Multistrada 1260 συνδέθηκε με οχήματα της Audi και της Ford για να επιδείξει διάφορες καταστάσεις οδήγησης χρησιμοποιώντας την ασύρματη τεχνολογία C-V2X. Δοκιμάσθηκαν σε μια κατάσταση που έδειξε πως το C-V2X μπορεί να χρησιμοποιηθεί μεταξύ των οχημάτων για να ορίσει το δικαίωμα διέλευσης σε μη σηματοδοτούμενη διασταύρωση, όπου δεν θα υπήρχε ορατότητα.

C V2X direct communication 2

Οι εταιρείες παρουσίασαν επιπλέον σενάρια ασφάλειας οχήματος προς οχήματα, οχήματος προς πεζούς και οχήματος προς υποδομών, στα οποία περιλαμβανόταν το σενάριο της κίνησης σε διασταύρωση (IMA), προκειμένου να αποφευχθούν οι συγκρούσεις και το σενάριο προειδοποίησης ζώνης εργασίας, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους οδηγούς προειδοποίηση για έργα στους δρόμους.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.