Η Ducati παρουσιάζει την τεχνολογία επικοινωνίας μεταξύ μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων
Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Audi και τη Ford
09.01.2019
Η Ducati, σε συνεργασία με την Audi και τη Ford, συμμετείχε στην πρώτη επίδειξη του έργου ConVeX (Connected Vehicle to Everything), ενός συστήματος επικοινωνίας που συνδέει τα οχήματα, την οδική υποδομή και τους πεζούς
Το Multistrada 1260 συμμετείχε στη δοκιμή, η οποία έλαβε χώρα στο Consumer Electronics Show του Λας Βέγκας (CES). Είχε παρουσιαστεί στη Γερμανία τον Ιούλιο του 2018.
Το έργο αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της Ducati για το "Road Map 2025" που στοχεύει στην ανάπτυξη νέων συστημάτων και τεχνολογιών ασφαλείας για μοτοσυκλέτες. Αρχικά, ο Ιταλός κατασκευαστής επεκτείνει το ABS Cornering σε ολόκληρη την γκάμα της, η οποία θα ακολουθηθεί το 2020 από την κυκλοφορία μια μοτοσυκλέτας με μπροστινό και πίσω ραντάρ.
Στο CES, οι τρεις εταιρείες ανακοίνωσαν τις κοινές προσπάθειές τους για την επιτάχυνση της εμπορικής ανάπτυξης για την τεχνολογία άμεσης επικοινωνίας C-V2X για την οδική ασφάλεια, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την αυτόνομη οδήγηση.
Το Multistrada 1260 συνδέθηκε με οχήματα της Audi και της Ford για να επιδείξει διάφορες καταστάσεις οδήγησης χρησιμοποιώντας την ασύρματη τεχνολογία C-V2X. Δοκιμάσθηκαν σε μια κατάσταση που έδειξε πως το C-V2X μπορεί να χρησιμοποιηθεί μεταξύ των οχημάτων για να ορίσει το δικαίωμα διέλευσης σε μη σηματοδοτούμενη διασταύρωση, όπου δεν θα υπήρχε ορατότητα.
Οι εταιρείες παρουσίασαν επιπλέον σενάρια ασφάλειας οχήματος προς οχήματα, οχήματος προς πεζούς και οχήματος προς υποδομών, στα οποία περιλαμβανόταν το σενάριο της κίνησης σε διασταύρωση (IMA), προκειμένου να αποφευχθούν οι συγκρούσεις και το σενάριο προειδοποίησης ζώνης εργασίας, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους οδηγούς προειδοποίηση για έργα στους δρόμους.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.