Bajaj: Επιστροφή στα scooter με ηλεκτρικά μοντέλα

Scooter και μοτοσυκλέτες τελευταίας τεχνολογίας


21.12.2018

Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες μετακίνησης ο ινδικός κολοσσός προσανατολίζεται στην επιστροφή του στην κατηγορία των scooter με ηλεκτρικά μοντέλα


Μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε δει μόνο μοτοσυκλέτες αλλά η Bajaj ειδικά στο παρελθόν είχε στην γκάμα της αρκετά αξιόλογα scooter όπως το Super και το Chetak της δεκαετίας του ’90. Στην συνέχεια οι ιθύνοντες της εταιρείας αποφάσισαν να προσανατολιστούν στις μοτοσυκλέτες. Στην Ινδία και σε άλλες ασιατικές αγορές διατίθενται πάρα πολλά μοντέλα από 125 έως 400 κ.εκ., ενώ στην χώρα μας η γκάμα της περιλαμβάνει την σειρά Pulsar με 125 και 200 κ.εκ. και το κορυφαίο Dominar των 400 κ.εκ.

bajaj electric future 2

Τα σχέδια για το μέλλον αποκάλυψε σε συνέντευξη του στην Ινδία, ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, Rajiv Bajaj. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, το 2020 η ινδική εταιρεία θα εισάγει στην γκάμα της ηλεκτρικά δίκυκλα. Αυτά θα είναι scooter αλλά και μοτοσυκλέτες που θα πληρούν τα υψηλότερα στάνταρ τεχνολογίας. Η απόφαση που έχει παρθεί είναι να μην ασχοληθούν με βενζινοκίνητα scooter ευρείας παραγωγής. Ένα scooter στα πρότυπα των αυτοκινήτων της Tesla είναι ο στόχος της εταιρεία. Πριν το τέλος του 2019 θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο που θα είναι άκρως συναρπαστικό και θα το δούμε στην παραγωγή το 2020.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι προετοιμασίες για το 2ο οδοιπορικό 50/50 βρίσκονται σε τελικό στάδιο. Η ΦΙΛΜΑ και η πόλη του Άργους είναι έτοιμοι να φιλοξενήσουν δεκάδες αναβάτες απ’ όλη την Ελλάδα
To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.