08.11.2018
Η ιταλική εταιρεία επιστρέφει στην κατηγορία με μια πρόταση που διαθέτει άφθονα ρετρο στοιχεία συνδυασμένο με μπόλικη σύγχρονη τεχνολογία
Το V85TT είναι μια μοτοσυκλέτα, σύμφωνα με την Moto Guzzi που απευθύνεται σε κάθε αναβάτη. Από τον έμπειρο μέχρι των «πρωτάρη». Το μοντέλο φέρνει πολλά καινούργια στοιχεία που θα δούμε σε μελλοντικά μοντέλα του Mandello de Lario.
Πρώτο και κυριότερο από αυτό, ο νέος δικύλινδρος, πάντα εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας σε διάταξη V. Η ιπποδύναμη που παράγει είναι 80 ίπποι στις 7.750 σ.α.λ., νούμερο αξιοπρόσεκτο μιας και παράγεται από έναν αερόψυκτο κινητήρα που σημειώστε πως πληροί ήδη τις προδιαγραφές Euro5 που θα ισχύσουν από του χρόνου. Διαθέτει σύστημα Ride by Wire με τρία προγράμματα οδήγησης, Road, Rain και Off Road, τα οποία εκτός από την απόδοση του κινητήρα «επηρεάζουν» και το ABS αλλά και το Traction Control, που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό της η μοτοσυκλέτα. Όσον αφορά το πρώτο, στο V85TT υπάρει δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του. To cruise control περιλαμβάνεται επίσης στο προηγμένο πακέτο των ηλεκτρονικών της νέας μοτοσυκλέτας της Guzzi.
Όλα τα παραπάνω μαζί με ένα πλήθος άλλων ενδείξεων και λειτουργιών, ελέγχονται από μια έγχρωμη οθόνη TFT, στο πλάι της οποίας υπάρχει πρίζα φόρτισης, που μέσω αισθητήρων μεταβάλει την φωτεινότητά της, ανάλογα με το φυσικό φως του περιβάλλοντος.
Και για να θεωρείται σύγχρονη μια μοτοσυκλέτα της εποχής μας θα πρέπει να διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητα με smartphone. Μέσω της multimedia πλατφόρμα της Moto Guzzi, που ονομάζεται ΜΙΑ, o αναβάτης μπορεί να δέχεται και να διαχειρίζεται πληροφορίες και κλίσης από το κινητό του τηλέφωνο, αλλά και να έχει πρόσβαση μέσω της ECU της μοτοσυκλέτας σε δεδομένα που αφορούν την κατάσταση της.
Το V85TT, βασίζεται σε ένα χαλύβδινο πλαίσιο που αποτελείται από σωλήνες κυκλικής διατομής που μοιάζει με χωροδικτύωμα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm με διαδρομή 170mm, ρυθμίζεται ως την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Επάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι που φιλοξενεί και τον άξονα της τελικής μετάδοσης, εδράζεται ένα αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας, που διαθέτει την ίδια διαδρομή και τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης με το πιρούνι.
Μιλώντας για τον άξονα, η Moto Guzzi ισχυρίζεται ότι διαθέτει πιο αθόρυβη λειτουργία, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων εγγυάται πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων.
Στα φρένα το V85TT είναι εξοπλισμένο με δύο δίσκους 320mm, μπροστά με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και έναν πίσω με διάμετρο 260mm και διέμβολη δαγκάνα.
Το ύψος σέλας είναι στα 830mm και το βάρος της μοτοσυκλέτας με όλα τα υγρά είναι 229 κιλά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.