Ducati: Οικογένεια "μικρών" από την Ινδία;

Θα μπορείτε πλέον να αποκτήσετε μια «μίνι» Scrambler αλλά και μια μικρογραφία Multistrada!


31.08.2018

Σύμφωνα με φήμες από την Ινδία, η Ducati θα συνεργαστεί με την Hero στην κατασκευή μοτοσυκλετών 300 κ.εκ.


Οι συνεργασίες με τους Ινδούς «γίγαντες» αποτελεί μονόδρομο για τις μεγάλες ευρωπαϊκές και αμερικανικές μάρκες. Η Bajaj με την KTM και πιθανών την Triumph, η BMW με την TVS αλλά και η Harley-Davidson με δικό της εργοστάσιο, παράγουν μοτοσυκλέτες από την Ινδία για όλο τον κόσμο. Επομένως, μην εκπλαγείτε από τις φήμες για μια πιθανή συνεργασία μεταξύ της Ducati και του Ινδικού γίγαντα Hero MotoCorp.

Στην πραγματικότητα, οι φήμες χρονολογούνται από το 2017, όταν φαινόταν ότι ο “γίγαντας” επρόκειτο να αγοράσει την ιταλική μάρκα από τον όμιλο Volkswagen. Τότε δεν προχώρησε το deal, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί μεταξύ των δύο. Στην πραγματικότητα, η Hero θα ήθελε έναν δυτικό εταίρο (έχει ήδη αποκτήσει το 49% του Erik Buell Racing) και η Ducati φαίνεται να ενδιαφέρεται να διευρύνει την παραγωγή της.

Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, η ιταλική εταιρεία θέλει να φτιάξει μια νέα οικογένεια μοτοσυκλετών με μονοκύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ. ο οποίος θα εξελιχθεί και θα παράγεται στην Ινδία. Η πλατφόρμα Ducati 300 θα περιλαμβάνει αρχικά ένα retro Scrambler και μια μικρή Multistrada.

Τα πιο αισιόδοξα σενάρια προβλέπουν πως τα νέα μοντέλα θα κάνουν την εμφάνιση τους στην προσεχή EICMA το Νοέμβριο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.