Kibo K150: Φτιαγμένη στην Αφρική μόνο για την Αφρική (Video)


    Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  29.05.2017

    Το μοντέλο Kibo Κ150 παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες. Είναι μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται στην Αφρική και πιο συγκεκριμένα στην Κένυα και διατίθεται μόνο στην αφρικανική αγορά

    Η Κένυα, όπως και οι περισσότερες αναπτυσσόμενες χώρες με «φτωχό» δίκτυο δημοσίων συγκοινωνιών, έχει χιλιάδες μοτοσυκλέτες που οδηγούνται από ανεκπαίδευτους αναβάτες σε κάκιστους δρόμους. Μια ιστορία της Meg Miller στο fastcodesign περιγράφει μια λύση που προτάθηκε από τον Ολλανδό Huib va de Grijspaard της ολλανδικής εταιρείας Kibo για την κατασκευή ασφαλέστερων μοτοσυκλετών. 

    kibo k150 7
    Η μοτοσυκλέτα εξελίχτηκε με γνώμονα την εκπαίδευση των αναβατών και την ασφαλέστερη μετακίνησή τους. Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας της Κένυας δεν εφαρμόζεται σε καμία περίπτωση, ενώ ταυτόχρονα λίγοι αναβάτες χρησιμοποιούν κράνος. Ο Adrian Caddy του στούντιο Greenspace επισημαίνει πως η ομάδα της Kibo σχεδίασε το μοντέλο για τους αναβάτες boda-boda, όπως ονομάζονται τα παράνομα ταξί μοτοσυκλετών που οδηγούνται κυρίως από νεαρούς αναβάτες που συνεισφέρουν στο οικογενειακό εισόδημα.


    Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας της Κένυας δεν εφαρμόζεται σε καμία περίπτωση, από την άλλη λίγοι αναβάτες χρησιμοποιούν κράνος. Η εταιρεία προσφέρει μαθήματα ασφαλούς οδήγησης προσαρμόζοντας σε μία Kibo K150 ένα είδους «αράχνη», ενώ στον κατάλογο με τα αξεσουάρ υπάρχουν κράνη. Είναι ικανή να ανταπεξέλθει στα «δύσκολα» εδάφη της αφρικανικής ηπείρου και να κινείται εύκολα εντός και εκτός δρόμου.
    Στην Κένυα όμως διαπίστωσαν πως μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 3.000 ευρώ είναι «μακριά» από το κοινό που στοχεύουν. Έτσι στράφηκαν σε άλλου είδους οργανώσεις που είχαν την ανάγκη να μεταφέρουν βαριά φορτία με ασφάλεια. Η ιατρική κοινότητα, οι ΜΚΟ αλλά και εταιρείες courier είχαν την ανάγκη γρήγορων και ανθεκτικών οχημάτων.

    kibo k150 4kibo k150 5
    H Κ150 είναι τετράχρονη, μονοκύλινδρη και αερόψυκτη. Έχει τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω και φέρει δισκόφρενα και στους δύο τροχούς. Το ύψος σέλας ανέρχεται στα 800mm, αρκετά χαμηλό για κάθε χρήστη, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 1.450mm προσφέρει σταθερότητα. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι μικρή, μόλις 6,8 λίτρα και το βάρος της φτάνει τα 250 κιλά.

    Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


    Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
    Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
    Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
    Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

    Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.