Γράφει ο Περικλής Ντεβές // 16.05.2017
Kαι δεν είναι μόνο αυτό. Με ένα πλαίσιο τύπου «κασέτα» η Kawasaki μας αποκαλύπτει τις βλέψεις της για το μέλλον
Η ιδέα της Kawasaki περιγράφεται στα επίσημα σχέδια του εργοστασίου και μας δείχνει πώς μπορεί να βγει ολόκληρη η μονάδα μπαταρίας (κινητήρα) από ένα ηλεκτρικό ZX-10R και να αντικατασταθεί με μια φορτισμένη πλήρως ή απλά να βγει μόνο για την φόρτιση – συντήρηση. Και όλα αυτά με βάση ένα πλαίσιο με αρθρώσεις το οποίο επιτρέπει να γίνονται όλα αυτά γρήγορα.
Στα σχέδια που έχουν κατατεθεί παρατηρούμε πως ολόκληρη η αριστερή πλευρά του πλαισίου "ανοίγει" και επιτρέπει σε ολόκληρο τον κινητήρα να βγει από τη μοτοσυκλέτα.
Στο σχέδια είναι επίσης ευδιάκριτο ότι οι συνολικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας θα παραμείνουν ίδιες με την αυτόνομη ηλεκτρική μονάδα να βρίσκεται στη μέση, η οποία θα φέρει μια σειρά από μπαταρίες.
Tο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιγράφει επίσης τον πολύ σημαντικό και πολύ ισχυρό σύνδεσμο της μπαταρίας. Αυτός τοποθετείται στο κάτω μέρος του στοιχείου με αριθμό 32 (στο πλευρικό σχέδιο ολόκληρης της μοτοσυκλέτας). Αυτός ο δίσκος φέρει χαμηλά αλλά και μεταφέρει παράλληλα το μεγαλύτερο βάρος της μπαταρίας.
Όπως γεμίζουμε σήμερα το ρεζερβουάρ μιας μοτοσυκλέτας με βενζίνη, στο μέλλον (το οποίο μας το δείχνει και η Gogoro), αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σειρά από ήδη φορτισμένες μονάδες μπαταριών σε ειδικούς «σταθμούς φόρτισης», όπου ένας αναβάτης θα μπορούσε να τοποθετήσει επάνω στη μοτοσυκλέτα του και μέσα σε λίγα λεπτά να έχει μια νέα πλήρως φορτισμένη μονάδα ισχύος και να είναι έτοιμος για να συνεχίσει την πορεία του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.