Ο Valentino Rossi στο τιμόνι της Ferrari F488 Pista

Με 720 ίππους στην πίστα του Fiorano


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  29.03.2018

Δύο ιταλικοί «κολοσσοί», από δύο διαφορετικούς κόσμους, συναντήθηκαν στην πίστα του Fiorano. Ο «Doctor» δοκίμασε την νέα κόκκινη βολίδα του Maranello

O Valentino Rossi εκτός από κορυφαίος αναβάτης όλων των εποχών στα GP μοτοσυκλέτας, είναι εξαιρετικός οδηγός αγώνων αυτοκινήτου. Οι έξι νίκες στο rally της Ρώμης (’06,’07, ’12, ’15, ’16, ’17) το αποδεικνύουν άλλωστε. Μετά την τρίτη θέση στον αγώνα του Κατάρ, ο Ιταλός πήγε στο Fiorano και κάθισε στο bucket της Ferrari 488 Pista. 

Valentino Rossi Ferrari 488 Pista 3

Το νέο υπεραυτοκίνητο της εταιρείας που έχει έδρα στο Maranello, κινείται από έναν twin turbo V8 κινητήρα 3.900 κ.εκ., που αποδίδει 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 78,5 κιλά ροπής!

Valentino Rossi Ferrari 488 Pista 4

Χρόνους δεν μάθαμε και ούτε θα μάθουμε ποτέ, μιας και τέτοιες «δοκιμές» εξυπηρετούν άλλους σκοπούς. Αλλά το να βλέπεις τον άνθρωπο-μοτοσυκλέτα πίσω από το «βολάν» και μάλιστα μιας Ferrari είναι αξιοπρόσεκτο.

Valentino Rossi Ferrari 488 Pista 5

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το πολυαναμενόμενο adventure έφτασε στην Ισπανική αγορά στα μέσα Απριλίου και μέσα σε 15 ημέρες έγινε η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας
Η Suzuki Γαλλίας δημιουργεί συχνά ειδικές εκδόσεις σε μοντέλα του Hamamatsu. Με το μεσαίο roadster ασχολείται για δεύτερη φορά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.