Νεα Μοντελα

KOVE: Αποκάλυψη νέων μοντέλων σε συνέδριο συνεργατών-Έρχεται 625Χ

Έρχονται μέσα στο 2025


14.02.2025

Στα σχέδια της KOVE περιλαμβάνονται cruiser, supersport και νέα σειρά adventure μοτοσυκλετών


Το 2025 θα είναι χρονιά επέκτασης της γκάμας σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες για την KOVE. Στα ήδη γνωστά supersport, 450RR (με τετρακύλινδρο κινητήρα) και 350 RR (δικύλινδρο με το οποίο συμμετέχει και κατάκτησε νίκη στο WorldSSP 300), έρχεται να προστεθεί το 475RR. Το συγκεκριμένο υπάρχει περίπτωση να φέρει νέο δικύλινδρο κινητήρα, συμβατό με την κατηγορία Α2.

KOVE 2025 1

Για πρώτη φορά βλέπουμε πως στην γκάμα της κινέζικης εταιρείας συγκαταλέγεται ένα cruiser. Διαθέτει V2 κινητήρα και από την ονομασία του (625V) καταλαβαίνουμε πως η χωρητικότητά του θα είναι κοντά στα 600 κ.εκ.

Πάμε και στα πιο ενδιαφέροντα. Αυτά που φαίνονται στην εικόνα είναι τα 800Χ και 800Χ Touring που είδαμε στην EICMA 2024. Στοχεύοντας στην τουριστική χρήση, το 800X Touring διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 22 λίτρων, τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, υπερυψωμένη ζελατίνα και διαφορετικό εργονομικό τρίγωνο για μεγαλύτερη άνεση. Το σύστημα ανάρτησης της KYB είναι ρυθμιζόμενο με διαδρομή 210 mm, ενώ το ύψος σέλας στα 826 mm κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη. Διαθέτει επίσης διπλούς δίσκους μπροστά με δαγκάνες διπλών εμβόλων για αποτελεσματικό φρενάρισμα.

Ο κινητήρας, παρόμοιος με των άλλων μοντέλων της σειράς, αποδίδει 95 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 8.2 kgm στις 7.500 σ.α.λ., με κεντρική μονάδα ECU της Bosch για αυξημένη απόδοση και ακρίβεια. Με βάρος 182 κιλά χωρίς υγρά, το 800X GT διασφαλίζει σταθερότητα και άνεση στις υψηλές ταχύτητες. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός περιλαμβάνει cruise control, Quickshifter δύο δρόμων, συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, ρυθμιζόμενο traction control, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, προβολείς LED, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, αμορτισέρ τιμονιού, και μια κάθετη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα.

Σύμφωνα με τα όσα μάθαμε στην EICMA 2024 η έκδοση Touring αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Ακόμη πιο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι το 625Χ. Το μεσαίο κυβισμού adventure διαθέτει πιο σπορ σχεδίαση από το 500Χ και αναμένεται η ισχύς του να βρίσκεται πάνω από τα όρια της κατηγορία A2. Στην μοναδική φωτογραφία που βρήκαμε φαίνεται πως όλο το μπροστινό μέρος είναι ανασχεδιασμένο, ενώ υιοθετούνται οι δίδυμοι προβολείς του 800Χ, ενώ υπάρχουν και προβολείς ενσωματωμένοι στα φέρινγκ, όπως και στο VOGE DS525X. Η ζελατίνα είναι επίσης νέα, ρυθμιζόμενη και με ένθετα στο κάτω τμήμα της. Είναι εξοπλισμένο με προστατευτικά κάγκελα, χούφτες και ποδιά, ενώ τα φρένα είναι της Taisko.

KOVE 2025 2

Όσον αφορά το 450 Rally EX, το είχαμε δει στην πρόσφατη EICMA, αλλά στην φωτογραφία που διέρρευσε δεν αποκαλύπτεται η εμφάνισή του. Ίσως θα πρέπει να περιμένουμε έκδοση με διαφορετική εμφάνιση, που όπως διακρίνεται, θα έχει ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


O θρυλικός LC4 είναι και πάλι ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας που φέρουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, αποδίδοντας πλέον 1,5 ίππους περισσότερους από τον Superquadro Mono της Ducati
Η νέα γενιά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών της VOGE αποκαλύπτεται. Μετά την έλευση του DS625X καταφθάνει το 625R
Η SYM δίνει έμφαση στην άνεση και την τεχνολογία αιχμής. Το TTLBT θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της εταιρείας και θα θέσει νέα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στην κατηγορία των μεγάλων scooter
Στις 17 Φεβρουαρίου ο Ισπανός έγινε 32 και η ιταλική εταιρεία του έκανε δώρο την μοτοσυκλέτα που έκανε προπόνηση το χειμώνα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.