Honda: Στόχος η κατάκτηση του 50% της παγκόσμιας αγοράς μοτοσυκλετών μέχρι το 2030
60 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030
14.02.2025
Ο ιαπωνικός κολοσσός στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις σε 60 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030, με μια διαφοροποιημένη στρατηγική σε παγκόσμια βάση και, εδώ στην Ευρώπη, βασισμένη σε μοντέλα που προέρχονται από κοινές πλατφόρμες
Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης παγκόσμιας επιχειρηματικής ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε από τον Minoru Kato, γενικό διευθυντή του τμήματος μοτοσυκλετών και Power Products της Honda, και την Daiki Mihara, που ηγείται του τμήματος ηλεκτρικών δικύκλων, η Honda περιέγραψε τα φιλόδοξα σχέδιά της για το μέλλον, ανακοινώνοντας τον στόχο της να κατακτήσει το 50% της παγκόσμιας αγοράς δικύκλών έως το 2030 . Ένας εφικτός στόχος, αν λάβουμε υπόψη ότι η μάρκα κατέχει σήμερα μερίδιο αγοράς περίπου 40%, με πάνω από 20 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες που πωλούνται κάθε χρόνο. Για την επίτευξή του, η Honda στοχεύει σε σταθερή αύξηση πωλήσεων , στοχεύοντας περίπου 60 εκατομμύρια έως το 2030, σύμφωνα με την αναμενόμενη ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς.
Ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην αγορά τεχνολογικά προηγμένων μοτοσυκλετών και scooter με την στρατηγική της Honda βασίζεται σε δύο θεμελιώδεις πυλώνες. Τις κοινές πλατφόρμες βασισμένων σε πλαίσια και κινητήρες κοινούς για πολλά μοντέλα, όπως ήδη συμβαίνει με την σειρές 500 (NX, Hornet, CBR, Rebel). Αυτή η στρατηγική θα επιτρέψει την μείωση του κόστους παραγωγής και την προσφορά μεγαλύτερης γκάμας. Ο δεύτερος πυλώνας συνδέεται με την ηλεκτροκίνηση, με την ιαπωνική μάρκα να σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών ή υβριδικών μοτοσυκλετών και scooter έως και 4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως έως το 2030 , με στόχο να κάνει τα ηλεκτρικά μοντέλα πιο προσιτά, ευθυγραμμίζοντας τις τιμές με εκείνες των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για το σκοπό αυτό, η Honda σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στην Ινδία το 2028 και να μείωση το κόστος των μπαταριών.
Η ασιατική αγορά είναι η κύρια αγορά της Honda , με το 85% της παραγωγής μοτοσυκλετών και 17,2 εκατομμύρια μονάδες να αναμένεται να πωληθούν μέχρι το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους. Ωστόσο, η Honda στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της και σε άλλες αγορές, όπως η ευρωπαϊκή , όπου σχεδιάζει να αναπτύξει μια ακόμη πιο πλούσια και πιο στοχευμένη γκάμα. Το 2024, η Honda πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων σε 37 χώρες και πριν από το τέλος του 2025, σχεδιάζει να παράγει την 500 εκατομμυριοστή μοτοσυκλέτα της από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1948 . Με μια φιλόδοξη στρατηγική και μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα προϊόντων, ετοιμάζεται να εδραιώσει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά των δύο τροχών.
Υπό το πρίσμα όλων αυτών, μπορούμε να πούμε ότι η παγκόσμια αγορά μοτοσυκλετών είναι ένας δυναμικός, εξελισσόμενος και, κυρίως, ελκυστικός τομέας χάρη σε εκτιμώμενη αξία περίπου 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων . Γεγονός είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των μοτοσυκλετών στις αναδυόμενες χώρες . Οι κατασκευαστές επενδύουν ολοένα και περισσότερο στην ανάπτυξη μοτοσυκλετών εξοπλισμένων με υβριδικές λύσεις , οι οποίες φαίνεται να προσφέρουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα σε σχέση με τις παραδοσιακές μοτοσυκλέτες, όπως χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, χαμηλότερο κόστος συντήρησης και ανώτερες επιδόσεις. Το μέλλον είναι ήδη εδώ και η Honda δείχνει αποφασισμένη να εδραιώσει περαιτέρω την κυριαρχία της σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.