Νεα Μοντελα

Honda Rebel 250/S Edition 2025: Τώρα με e-Clutch!

Αναμένουμε πολλά μοντέλα με το E-Clutch και για την Ευρωπαϊκή αγορά


12.02.2025

Η Honda παρουσίασε στην Ιαπωνία την νέα έκδοση του μικρού cruiser, η οποία πλέον διατίθεται και με το προηγμένο σύστημα e-Clutch

Το e-Clutch της Honda είναι ένα ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο σύστημα συμπλέκτη που προσφέρει μοναδική ευελιξία στον αναβάτη. Αν και διατηρεί την αριστερή μανέτα, επιτρέπει την επιλογή χρήσης της ή την πλήρη παράκαμψή της. Κατά την εκκίνηση και το σταμάτημα, δεν χρειάζεται να αγγίξετε την μανέτα, όπως σε ένα αυτόματο δίκυκλο

.
Αυτό το πρωτοποριακό σύστημα έχει ήδη εφαρμοστεί, ως προαιρετική επιλογή, στα Honda CB650R και CBR650R και πλέον κάνει την εμφάνισή του στο Rebel 250 2025, ενισχύοντας την ευκολία οδήγησης.

Το Honda Rebel 250 και έκδοση S είναι από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην Ιαπωνία, με το cruiser να κυριαρχεί στην κατηγορία των μικρών μοτοσυκλετών εδώ και επτά συνεχόμενα χρόνια.

Το στάνταρ Rebel 250 θα είναι διαθέσιμο τόσο σε χειροκίνητη όσο και σε e-Clutch έκδοση, ενώ η S Edition θα προσφέρεται αποκλειστικά με το e-Clutch.

honda rebel 250 e clutch 2025 3

Για το 2025, η Honda έχει επίσης προχωρήσει σε μια σειρά αναβαθμίσεις στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Η νέα σέλα είναι σχεδιασμένο για μεγαλύτερη άνεση σε μεγάλες διαδρομές. Το ανασχεδιασμένο τιμόνι, τοποθετημένο ελαφρώς ψηλότερα και πιο μπροστά, προσφέρει πιο χαλαρή και φυσική θέση οδήγησης.

Σύμφωνα με την Honda το Rebel 250 2025 έχει κατανάλωση 34,9 km/l (ή 2,86 L/100 km).

Στην Ιαπωνία το Honda Rebel 250 με το συμβατικό κιβώτιο κοστίζει 638.000 γιεν (4.079 ευρώ) και με E-Clutch 693.000 γιεν (4.431 ευρώ). H έκδοση S μπορεί να αποκτηθεί με 731.500 γιεν (4.677 ευρώ)

Είναι σίγουρο πως το E-Clutch θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα που φτάνουν στην Ευρώπη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


O θρυλικός LC4 είναι και πάλι ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας που φέρουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, αποδίδοντας πλέον 1,5 ίππους περισσότερους από τον Superquadro Mono της Ducati
Η νέα γενιά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών της VOGE αποκαλύπτεται. Μετά την έλευση του DS625X καταφθάνει το 625R
Η SYM δίνει έμφαση στην άνεση και την τεχνολογία αιχμής. Το TTLBT θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της εταιρείας και θα θέσει νέα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στην κατηγορία των μεγάλων scooter
Στις 17 Φεβρουαρίου ο Ισπανός έγινε 32 και η ιταλική εταιρεία του έκανε δώρο την μοτοσυκλέτα που έκανε προπόνηση το χειμώνα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.