01.11.2024
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Ο νέος κινητήρας διαθέτει IVT σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, με ελατήρια, και καπελώτα με επεξεργασία DLC. Θα «φορεθεί» σε δύο εκδόσεις, με 120 και 115 ίππους, με διαφορετικά χαρακτηριστικά για αυξημένη ευελιξία.
Η Ducati συνεχίζει να πιστεύει και να επενδύει στον 90° δικύλινδρο V κινητήρα, ο οποίος έχει χαρακτηρίσει μερικές από τις πιο εμβληματικές μοτοσικλέτες της εταιρείας και έχει επιτύχει πάνω από 400 νίκες και 1.000 θέσεις στο βάθρο στα πρωταθλήματα superbike και supersport. Ο νέος V2 κινητήρας είναι ο ελαφρύτερος που έχει παράγει η Ducati, ανανεώνοντας την παράδοση που ξεκίνησε με τον Pantah και συνεχίστηκε με τους Desmodue, Desmoquattro, Testastretta και Superquadro.
Με μετατόπιση των κυλίνδρων προς τα πίσω κατά 20°, επιτυγχάνεται βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους. Το μοτέρ διαθέτει σύστημα IVT (Intake Variable Timing), που εξασφαλίζει ομαλή ροπή και άμεση απόκριση.
Το IVT ελέγχει διαρκώς το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής σε εύρος 52°, προσαρμόζοντας το διάκενο της εισαγωγής με βάση την ταχύτητα περιστροφής και το άνοιγμα του γκαζιού. Το 70% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ., και η καμπύλη ροπής παραμένει πάνω από το 80% μεταξύ 3.500 και 11.000 σ.α.λ.
Ο νέος V2 κινητήρας που δεν διαθέτει Desmo είναι προδιαγραφών Euro5+ και έχει χωρητικότητα 890 cc. Η πρώτη έκδοση διαθέτει 120 ίππους που μπορεί να αυξηθεί σε 126 με την χρήση αγωνιστικής εξάτμισης, προσφέροντας επιπλέον 5 Nm ροπής και μείωση βάρους κατά 4,5 κιλά.
Η δεύτερη έκδοση έχει ισχύ 115 ίππους και προσφέρει πιο ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές.
Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ride-by-wire με 52 χιλιοστά διάμετρο σώματος πεταλούδας και τέσσερα Power Modes.
Οι πρώτες μοτοσικλέτες εξοπλισμένες με το νέο V2 θα αποκαλυφθούν στην Ducati World Première στις 5 Νοεμβρίου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.