BMW M 1000 RR & S 1000 RR 2025: 218 ίπποι, αναβάθμιση στα ηλεκτρονικά (Video)
Με νέα αεροδυναμικά «φτερά»
31.10.2024
Η γερμανική εταιρεία προέβει σε αναβαθμίσεις που καθιστούν τα δυο μοντέλα ιδανικές επιλογές για αναβάτες οδηγούς που επιθυμούν την απόλυτη απόδοση, τόσο σε αγωνιστικές συνθήκες όσο και σε καθημερινή χρήση
BMW M 1000 RR: Αύξηση της ισχύος και βελτιωμένος έλεγχος με νέες τεχνολογίες
Η νέα BMW M 1000 RR, γνωστή και ως M RR, έρχεται με αναβαθμισμένη ισχύ και βελτιωμένη αεροδυναμική, καθιστώντας την ακόμη πιο ικανή για την πίστα. Με σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης του τετρακύλινδρου κινητήρα κατά 6 ίππους φτάνοντας τους 218 ίππους, η μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα εκτενές πακέτο βελτιώσεων που στοχεύει στην απόλυτη απόδοση.
Η M RR διαθέτει νέο εμπρόσθιο φαίρινγκ και νέας σχεδίασης πτερύγια αεροδυναμικής υποστήριξης, τα M Winglets 3.0, τα οποία αυξάνουν σημαντικά την κάθετη δύναμη, βοηθώντας σε ακόμη ταχύτερους χρόνους στην πίστα. Το πλαίσιο Flex έχει επίσης αναβαθμιστεί, περιλαμβάνοντας τώρα νέα βάση κινητήρα στην αριστερή πλευρά για βελτιωμένη ευστάθεια.
Η BMW Motorrad ενσωμάτωσε νέες τεχνολογίες στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της M RR, με το Dynamic Traction Control (DTC) να διαθέτει πλέον τη νέα λειτουργία Slide Control μέσω της τεχνολογίας αισθητήρα γωνίας στροφής.
Το DTC έχει διαχωριστεί σε Slip Control (έλεγχος ολίσθησης) και Slide Control (έλεγχος πλαγιολίσθησης), ενώ η εισαγωγή αυτής της τεχνολογίας επιτρέπει και τη νέα λειτουργία Brake Slide Assist στο BMW Race ABS Pro
Η νέα M RR προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: τη βασική έκδοση M 1000 RR σε χρώμα Lightwhite uni και την M 1000 RR M Competition σε Blackstorm metallic με τα χαρακτηριστικά γραφικά M.
Αναλυτικά τα νέα χαρακτηριστικά:
Ισχύς: Η M 1000 RR διαθέτει 218 ίππους (+6 ίππους από το προηγούμενο μοντέλο).
Πρότυπα εκπομπών Euro 5+: Συμμόρφωση με τα πρότυπα Euro 5+, επιτυγχάνοντας χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Ανακατασκευή κινητήρα: Νέος σχεδιασμός στην κεφαλή κυλίνδρων με νέο σχήμα θαλάμου καύσης, πλήρεις βαλβίδες από τιτάνιο με νέα γεωμετρία στις περιοχές της τουλίπας και των θέσεων εισαγωγής και εξαγωγής και νέα βάση κινητήρα.
Σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο: Περιλαμβάνει τροποποιημένες φλάντζες κεφαλής κυλίνδρων, ωοειδείς εισόδους χταποδιών και τροποποιημένο προ-σιγαστήρα.
Κοντό γκάζι M: Παρέχει γωνία περιστροφής 58 μοιρών για αμεσότερη απόκριση.
Πλαίσιο με νέα βάση κινητήρα και βελτιωμένη ευελιξία: Διαθέτει νέο σύστημα στήριξης κινητήρα στην αριστερή πλευρά και τροποποιημένη ευκαμψία στην περιοχή του τιμονιού για καλύτερο έλεγχο.
Dynamic Traction Control (DTC): Περιλαμβάνει τη νέα λειτουργία Slide Control για έλεγχο των drift κατά την επιτάχυνση, χάρη στον αισθητήρα γωνίας στροφής.
ABS Pro με νέα λειτουργία Brake Slide Assist: Χάρη στην τεχνολογία αισθητήρα γωνίας στροφής, προσφέρει έλεγχο drift κατά το φρενάρισμα και περιλαμβάνει την ειδική ρύθμιση ABS Pro "Slick".
Νέα πτερύγια M Winglets 3.0 από ανθρακονήματα (CFK): Ενισχυμένα για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη και καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Νέα σχεδίαση φαίρινγκ: Το νέο φαίρινγκ, το εμπρόσθιο κάλυμμα τροχού και το spoiler κινητήρα είναι πλέον κατασκευασμένα από πλαστικό.
Αφαίρεση καλυμμάτων M Aero Wheel: Για μείωση βάρους και αεροδυναμική βελτίωση.
BMW S 1000 RR: Ενισχυμένη Απόδοση και Προηγμένες Προδιαγραφές
Το μοντέλο S 1000 RR, έχει δεχτεί ουσιαστικές βελτιώσεις, με στόχο την αύξηση της απόδοσής του για χρήση στην πίστα. Η νέα γκαζιέρα προσφέρει πιο άμεση απόκριση, ενώ νέα πτερύγια αυξάνουν την κάθετη δύναμη. Επιπλέον, το νέο κάλυμμα του εμπρόσθιου τροχού με ενσωματωμένους αεραγωγούς βελτιώνει την ψύξη των φρένων, και τα ανασχεδιασμένα πλαϊνά πάνελ προσδίδουν πιο δυναμικό στυλ.
Το S 1000 RR διαθέτει τώρα υψηλότερο επίπεδο βασικού εξοπλισμού, περιλαμβάνοντας τα Pro riding modes, επιπλέον λειτουργίες "Race Pro", δύο ακόμα συνδυασμούς απόκρισης γκαζιού και ροπής κινητήρα, καθώς και τις λειτουργίες Engine Brake και Hill Start Control Pro. Επιπλέον, περιλαμβάνει σύστημα ABS πέντε επιπέδων στα "Race Pro" modes και λειτουργία "Slick" για το ABS. Το Dynamic Brake Control (DBC) αποτελεί επίσης νέα προσθήκη στον βασικό εξοπλισμό.
Η νέα S 1000 RR είναι διαθέσιμη σε τρεις επιλογές χρωμάτων: τη βασική έκδοση σε Blackstorm metallic, τη Sport σε Bluestone metallic με ματ γραφικά και την M Motorsport σε Lightwhite uni/M Motorsport με το πακέτο M.
Αναβαθμίσεις και Νέα Χαρακτηριστικά:
Νέα πτερύγια: Για αύξηση της κάθετης δύναμης και βελτίωση της σταθερότητας.
Συμμόρφωση με τα πρότυπα Euro 5+: Για μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Pro riding modes ως στάνταρ: Με δυνατότητες παραμετροποίησης για διαφορετικά οδηγικά σενάρια.
Κοντό γκάζι M: Με γωνία περιστροφής 58 μοιρών για ταχύτερη απόκριση.
Νέος σχεδιασμός πλαϊνών πάνελ: Για πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.
Νέο κάλυμμα εμπρόσθιου τροχού με αεραγωγούς για τα φρένα: Για καλύτερη ψύξη των φρένων και αυξημένη απόδοση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.