Νεα Μοντελα

Honda CB1000: Νέορετρο χιλιάρι για το 2025

Bασισμένο στην πλατφόρμα του Hornet 1000


17.10.2024

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές από την Ιαπωνία, το 2025 πρόκειται να κυκλοφορήσει μια μοτοσυκλέτα που έχει ήδη προκαλέσει ενθουσιασμό στους λάτρεις του είδους


Όπως αναφέρουν οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι, το επερχόμενο Honda CB1000 με ρετρό αισθητική θα αναβιώσει τη γοητεία των παλαιότερων μοτοσυκλετών, όπως το Bol D’ Or, προσφέροντας παράλληλα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η μοτοσυκλέτα αυτή δεν θα διαφέρει μόνο σε εμφάνιση, αλλά και σε φιλοσοφία. Θα φέρει όλα τα χαρακτηριστικά ενός κλασικού μοντέλου με λεπτομέρειες που θα θυμίζουν τη χρυσή εποχή των αγώνων endurance, ενώ στο εσωτερικό της θα ενσωματώνει τεχνολογία αιχμής. Το νέο CB1000, αν και γυμνό, θα είναι εξοπλισμένο με cornering ABS και traction control, προγράμματα οδήγησης, TFT οθόνη, πλήρες LED φωτισμό και το επαναστατικό E-Clutch της Honda.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η ιαπωνική αγορά δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για μοτοσυκλέτες αυτού του τύπου, σε αντίθεση με την Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις ρετρό μοντέλων είναι αρκετά περιορισμένες. Αυτός είναι και ο λόγος που πιθανότατα το νέο CB1000 θα απευθύνεται κυρίως στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, όπου αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες εξακολουθούν να έχουν ένθερμο κοινό.

Honda Hornet 1000 SP 2025: Με 155 ίππους και κορυφαίο εξοπλισμό (Video)

Το νέο CB1000 αναμένεται να βασιστεί στην πλατφόρμα του Hornet 1000, της γυμνής ναυαρχίδας της Honda. Το Hornet 1000 ενσωματώνει μια αναθεωρημένη έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα 1000 κ.εκ. που είδαμε στο CBR1000RR Fireblade του 2017, με 150 ίππους (155 ίππους στην έκδοση SP) και 10,6 kgm ροπής (10,9 kgm στην έκδοση SP).

Με την αυστηροποίηση των περιβαλλοντικών προδιαγραφών, όπως οι Euro 5+, η Honda σχεδιάζει να αποσύρει το CB1300 από την αγορά, καθώς ο κινητήρας του είναι δύσκολο να συμμορφωθεί με τις νέες απαιτήσεις. Το CB1000 έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, αποτελώντας την ιδανική λύση για όσους αναζητούν μια μοτοσυκλέτα με κλασική εμφάνιση και σύγχρονη απόδοση. Με τη νέα πλατφόρμα που βασίζεται στο Hornet, το CB1000 είναι κατά πολύ ελαφρύτερο από το CB1300, καθιστώντας το πιο ευέλικτο και αποδοτικό σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Παράλληλα, θα είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στις μελλοντικές περιβαλλοντικές προκλήσεις.

Η Honda επενδύει στον τομέα του ρετρό, καθώς μοντέλα όπως το Hawk 11 και τώρα το νέο CB1000 δείχνουν πως η ζήτηση για κλασική σχεδίαση είναι ακόμη ζωντανή, ειδικά στην Ιαπωνία. Ο συνδυασμός ρετρό εμφάνισης με σύγχρονες τεχνολογίες δείχνει να κερδίζει την το ενδιαφέρον των Ιαπώνων αναβατών, οι οποίοι βλέπουν αυτά τα μοντέλα ως μια σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος της μοτοσυκλέτας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.