03.09.2024
Όλα δείχνουν έτοιμα για την παρουσίαση του νέου adventure της κινέζικης εταιρείας
Το είχε παρουσιάσει στην περσινή EICMA, σε πρωτότυπη μορφή. Ένα «αγριεμένο» MT με ψηλό φτερό, ρεζερβουάρ ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί η KTM στα 790 και 890 Adventure και μπροστινό τροχό 21 ιντσών. Η CFMOTO έμεινε «πιστή» σε μεγάλο βαθμό στο πρωτότυπο, με λίγες αλλαγές να διακρίνονται στην πλαστική επιφάνεια που καλύπτει το μπροστινό μέρος του υποπλαισίου. Επιπλέον στις φωτογραφίες φαίνεται πως η στάνταρ σέλα θα είναι πιο αναπαυτική και μεγάλη, από αυτήν του concept, που δεν αποκλείεται να την δούμε στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Με δεδομένη την συνεργασία της αυστριακής με την κινέζικη εταιρεία, ο δικύλινδρος κινητήρας των 799 κ.εκ. δεν αναμένεται να έχει αλλαγές. Με ισχύ περίπου 90 ίππων και 7,7 kgm ροπής.
Σε επίπεδο αναρτήσεων βλέπουμε ένα σετ ρυθμιζόμενων της KYB, ενώ οι δαγκάνες φρένων της Brembo του πρωτότυπου, έχουν δώσει τη θέση τους σε J.Juan.
H οθόνη TFT 8 ιντσών – κάθετα τοποθετημένη –βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Εκεί – εκτός εντυπωσιακού απροόπτου – θα βρούμε ρυθμιζόμενο ABS και Traction Control της Bosch με λειτουργία cornering και δυνατότητα απενεργοποίησης.
Η ταμπέλα στο πλαίσιο μαρτυρά το βάρος, αν και τα 235 κιλά δεν διευκρινίζεται αν είναι χωρίς ή με όλα τα υγρά.
Στις φωτογραφίες ξεχωρίζει μια μοτοσυκλέτα με αξεσουάρ, όπως η προστατευτική ποδιά για το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα, οι πλαϊνές βαλίτσες και τα κάγκελα.
Το 800 MT-X εκτός απροόπτου θα κατέχει εξέχουσα θέση στο stand της CFMOTO στην EICMA 2024, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε πριν τον Νοέμβριο σε κινέζικη έκθεση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.