05.07.2024
Η Cyclone είναι η premium μάρκα του ομίλου Zonsen. Αρκετά χρόνια τώρα παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τα μοντέλα που παρουσιάζει, με κάποια από αυτά να μπορούν να σταθούν στην Ευρωπαϊκή αγορά
Η Cyclone Motor ανακοίνωσε πρόσφατα την έναρξη της εμπορικής της δραστηριότητας στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Ο ασιατικός γίγαντας Zonsen αποφάσισε επιτέλους να κάνει το άλμα στην Ευρώπη με τη βοήθεια της Grupo Multimoto , που είναι υπεύθυνη για τη διανομή της στην Ιβηρική Χερσόνησο. Μαζί θα προσφέρουν μια πλήρη γκάμα μοντέλων, τόσο για όσους μπαίνουν για πρώτη φορά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας όσο και για τους πιο έμπειρους αναβάτες.
Η αρχή θα γίνει με 3 μοντέλα που θα φτάσουν στην Ισπανία το 2024, κάτι που αποτελεί απλώς ένα ορεκτικό. Ο Όμιλος Zonsen παράγει εδώ και δεκαετίες δίκυκλά για πολλές αγορές και είναι επίσης υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την κατασκευή πολλών άλλων μοντέλων που κυκλοφορούν με διαφορετικά εμπορικά σήματα.
Αυτή η τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία την έχει κάνει έναν από τους 3 μεγάλους ασιατικούς ομίλους κατασκευής κινητήρων και μοτοσυκλετών. Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1982 ειδικεύτηκε στην έρευνα, ανάπτυξη και κατασκευή μοτοσυκλετών, κινητήρων και εξαρτημάτων.
Συγκαταλέγεται μεταξύ των 500 μεγαλύτερων εταιρειών της κινεζικής βιομηχανίας και βρίσκεται στην πρώτη 30άδα των καλύτερων εταιρειών της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η premium μάρκα του κινεζικού κολοσσού ξεκινά το ταξίδι της στην Ισπανία και την Πορτογαλία από φέτος με 3 μοντέλα, δύο adventure και ένα naked.
• Cyclone RX1: Με μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 124,2 κ.εκ., με ισχύ 12,4 ίππους και ροπή 9,6 Nm. Ανεστραμμένο πιρούνι 37 χλστ. αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, ρεζερβουάρ 14 λίτρων, ύψος σέλας 780 χλστ. δισκόφρενα και στους δύο τροχούς που είναι 17 ιντσών και συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS. Στον στάνταρ εξοπλισμό του συγκαταλέγονται τα προστατευτικά κάγκελα και το τριβάλιτσo.
• Cyclone RX4: Με δικύλινδρο κινητήρα 401 κ.εκ. με 36,2 ίππους και 34 Nm ροπή. Τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, τρία δισκόφρενα με τους δύο μπροστινούς να συνδυάζονται με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 18 λίτρα και το βάρος του φτάνει τα 215 κιλά/ Η σέλα βρίσκεται 810 χλστ. μακριά από το έδαφος. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. και αμορτισέρ επίσης ρυθμιζόμενο. Στον στάνταρ εξοπλισμό του βρίσκουμαι προστατευτικά κάγκελα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, TFT οθόνη, δικάναλο ABS, φωτιστικά σώματα LED.
• Cyclone Battlo: Εξοπλισμένο με υγρόψυκτο 4χρονο κινητήρα 125 κ.εκ., με ανεστραμμένο πιρούνι και βάρος 149 κιλά, το Battlo είναι μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε όλους τους νέους αναβάτες.
Στην Ευρώπη, σύντομα θα παρουσιαστεί πλήρη γκάμα scooter από, από 125 κ.εκ. έως 400 κ.εκ. με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, crossover μοντέλα 650 κ.εκ., cruiser και neo-retro.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.