02.07.2024
Μπορεί να αλλάζουν αρκετά από το πρωτότυπο αλλά το σπορ μοντέλο της Κινέζικης εταιρείας, με την επιθετική εμφάνιση και τον τρικύλινδρο κινητήρα μπορεί να γίνει best seller στην κατηγορία του
Όταν πέρυσι, με αφορμή τις ημέρες CFMOTO στην Κίνα, παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο με τρικύλινδρο κινητήρα, οι λάτρεις των supersport μοτοσυκλετών «γούρλωσαν τα μάτια». Φαντάστηκαν μια μοτοσυκλέτα «στημένη» για πίστα, με ροπάτο κινητήρα. Οι σπορ γραμμές, του καμουφλαρισμένου μοντέλου, υποδήλωναν ένα supersport υψηλών επιδόσεων. Ένα χρόνο μετά η CFMOTO «τραβάει το κάλυμμα» και αποκαλύπτει την 675SR.
675SR Prototype
Αν και πέρυσι είχαμε γράψει πως πρόκειται για ένα καθαρόαιμο supersport, στην πραγματικότητα πρόκειται για μια σπορ μοτοσυκλέτα δρόμου. Σε αυτήν την κατηγορία θα βρει μπροστά του το τετρακύλινδρο Honda CBR650R, το τρικύλινδρο Triumph Daytona 660, το δικύλινδρο Aprilia RS 660. Ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα κατατάσσεται αφού ο κινητήρας του αποδίσει 94 ίππους και όχι "πάνω από 100" όπως είχε υποσχεθεί η CFMOTO το 2023. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να είναι διαθέσιμη και σε έκδοση για άδεια οδήγησης A2 στην Ευρώπη δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 94 ίππους στην έκδοση πλήρους ισχύος.
Αισθητικά είναι μια εξέλιξη του σχεδιασμού που έχουμε δει ήδη στο 450SR, εμφανώς πιο μυώδης και με μεγαλύτερες αναλογίες, αν και συμπαγής συνολικά. Ομαλές γραμμές στο μπροστινό μέρος με τους προβολείς να θυμίζουν την σχεδιαστική ταυτότητα των supersport της εταιρείας, αλλά σε σύγκριση με τις πιο επιθετικές γραμμές της πρωτότυπης έκδοσης, λείπουν τα αεροδυναμικά πτερύγια.
675 SR-R Aspar Edition
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά η ακριβής χωρητικότητα της μοτοσυκλέτας είναι 674 κ.εκ. και η κωδική ονομασία του κινητήρα είναι "372MT". Αυτό υποδεικνύει συγκεκριμένα τη διάμετρο 72 mm. Βρίσκουμε ένα χαλύβδινο πλαίσιο με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB παρόμοιο με αυτό του CFMOTO 800NK και ψαλίδι αλουμινίου. Οι ζάντες 17 ιντσών φέρουν ελαστικά 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
Προφανώς αυτές είναι οι πρώτες, και ομολογουμένος λιγοστές πληροφορίες για το μοντέλο. Ακόμα δεν έχουν δοθεί λεπτομερείς στοιχεία ούτε υπάρχουν ενδείξεις για το πότε θα αφιχθεί η μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη.
Η μοτοσυκλέτα θα έρθει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναγεννημένη κατηγορία των σπορ μοτοσυκλέτων, ειδικά αν συνοδεύεται από μια δελεαστική τιμή.
Ας ελπίσουμε να το δούμε στην EICMA 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.