RIP Marco Cataneo: Πέθανε ο ιδρυτής της Momo και της Momo Design

O άνθρωπος που συνδύασε το lifestyle με τον χώρο της μοτοσυκλέτας


27.06.2024

O Marco Cattaneo, ένας από τους γνωστότερους Ιταλούς επιχειρηματίες, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 88 ετών


Το 1981, όταν ήταν διευθυντής της Momo (της Μιλανέζικης εταιρείας που ειδικευόταν μέχρι τότε στα τιμόνια για αγωνιστικά αυτοκίνητα), είχε τη διαίσθηση να δημιουργήσει ένα κέντρο σχεδιασμού που θα ειδικευόταν στην έρευνα και ανάπτυξη στον χώρο του αυτοκινήτου, ιδρύοντας την Momodesign.

Έκτοτε, διεύρυνε τους ορίζοντές της τόσο χάρη στην ερευνητική δραστηριότητα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας όσο και με την ανάπτυξη project στον τομέα του lifestyle. Tο τεχνολογικό DNA οδήγησε στη δημιουργία μιας σειράς αξεσουάρ για άνδρες κατασκευασμένα με καινοτόμα υλικά, όπως το ανθρακόνημα, το τιτάνιο και το μαγνήσιο, τα οποία αντιπροσώπευαν την πρώτη δημιουργική περίοδο της μάρκας.

momo design 2

Με τα χρόνια, η Momodesign επέκτεινε επίσης τις δραστηριότητές της στον τομέα της μοτοσυκλέτας. Ένα από τα εμβληματικά προϊόντα της ήταν το κράνος FGTR, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Dainese. Συνεργάστηκε επίσης με την Yamaha στο XMAX 400 Momodesign.

Ο Cattaneo αφήνει πίσω του δύο παιδιά, τον Paolo και την Eleonora, που διαχειρίζονται αυτήν τη στιγμή την εταιρεία που ίδρυσε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Honda GB350S, με το ρετρό στιλ και τον αυθεντικό χαρακτήρα της, έγινε ο τέλειος καμβάς για πολλές δημιουργικές ιδέες. Οι 25 συμμετέχοντες του διαγωνισμού συνδύασαν ιστορικά μοντέλα μεταμορφώνοντας τα μονοκύλινδρα ρετρό σε μοναδικά έργα τέχνης
Oι ειδικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις έχουν πάντοτε μια ξεχωριστή γοητεία. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Yamaha Ténéré 700 Yamalube, μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να αγοράσεις — μπορείς μόνο να τη κερδίσεις
Το «Holy Bastard» του Tony Möckel είναι το νέο κτήνος, μια ωδή στην παράνοια, στην ταχύτητα και στον Ken Block. Αν σου φαίνεται υπερβολικό, δεν είσαι έτοιμος για αυτό το δίχρονο
Ο ιδιοκτήτης αυτού του MV Agusta F4 1000 Tamburini δεν κατάφερε εγκαίρως να αποκτήσει μία από τις 300 μονάδες που συνέθεταν αυτήν την εξωτική περιορισμένη σειρά, έτσι αποφάσισε να πληρώσει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για να ζητήσει από έναν αντιπρόσωπο της μάρκας να συναρμολογήσει προσωπικά ένα αντίγραφο του μοντέλου για αυτόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.