Ιαπωνία: Πτώση για τους τρεις από τους τέσσερις εγχώριους κατασκευαστές

Άνοδος για KTM, Triumph και Harley-Davidson


26.06.2024

Η ιαπωνική αγορά μοτοσικλετών υποχωρεί κατά 8,2% τους πρώτους πέντε μήνες του 2024. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της πτώσης κατά 9,1% το πρώτο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο


Η έρευνα του οργανισμού Piece of Japan έδειξε ξεκάθαρα πως η πλειονότητα των μοτοσυκλετιστών στην Ιαπωνία είναι μεταξύ 50 και 60 ετών. Οπότε η πτώση στις πωλήσεις δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η νεότερη γενιά αποφεύγει τη μοτοσυκλέτα ως μέσο μεταφοράς και αναψυχής.

Ωστόσο, οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες εξακολουθούν να κυριαρχούν σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Honda που η είναι η μεγαλύτερη δύναμη στην παγκόσμια αγορά σημείωσε πτώση κατά 8,5%, η Yamaha κατά 18,1% και η Suzuki κατά 12,1%. Ωστόσο, ο τέταρτος Ιάπωνας κατασκευαστής, η Kawasaki σημείωσε μεγάλη άνοδο της τάξης του 31%.

Άλλοι κατασκευαστές όπως η Harley-Davidson σημείωσαν άνοδο 4,6% (οι Harley εξακολουθούν να είναι δημοφιλείς στην Ιαπωνία), η Triumph «σταμάτησε» στο +10,7% ενώ τα ποσοστά της KTM αυξήθηκαν κατά 23,1%.

Βλέποντας την αγορά να εξακολουθεί να συρρικνώνεται, παρά την άνοδο των Ευρωπαϊκών εταιρειών και της H-D, μπορούμε να καταλάβουμε τον τεράστιο όγκο των δικύκλων των Honda, Kawasaki, Suzuki και Yamaha που πωλούνται στην εγχώρια αγορά.

Τα δεδομένα προέρχονται από το Motorcycles Data που παρακολουθεί τις παραδόσεις στους ιδιοκτήτες και όχι τις πωλήσεις από τον κατασκευαστή στους αντιπροσώπους.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Honda GB350S, με το ρετρό στιλ και τον αυθεντικό χαρακτήρα της, έγινε ο τέλειος καμβάς για πολλές δημιουργικές ιδέες. Οι 25 συμμετέχοντες του διαγωνισμού συνδύασαν ιστορικά μοντέλα μεταμορφώνοντας τα μονοκύλινδρα ρετρό σε μοναδικά έργα τέχνης
Oι ειδικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις έχουν πάντοτε μια ξεχωριστή γοητεία. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Yamaha Ténéré 700 Yamalube, μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να αγοράσεις — μπορείς μόνο να τη κερδίσεις
Το «Holy Bastard» του Tony Möckel είναι το νέο κτήνος, μια ωδή στην παράνοια, στην ταχύτητα και στον Ken Block. Αν σου φαίνεται υπερβολικό, δεν είσαι έτοιμος για αυτό το δίχρονο
Ο ιδιοκτήτης αυτού του MV Agusta F4 1000 Tamburini δεν κατάφερε εγκαίρως να αποκτήσει μία από τις 300 μονάδες που συνέθεταν αυτήν την εξωτική περιορισμένη σειρά, έτσι αποφάσισε να πληρώσει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για να ζητήσει από έναν αντιπρόσωπο της μάρκας να συναρμολογήσει προσωπικά ένα αντίγραφο του μοντέλου για αυτόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.