Νεα Μοντελα

Yamaha X-FZ 900: Όπως το FZ750 της δεκαετίας του 80

Φτιαγμένο στην Νότια Κορέα


25.06.2024

To Yamaha X-FZ900 είναι ένα Yamaha XSR900 που μεταμορφώθηκε σε supersport εμπνευσμένο από το εμβληματικό FZ750 της δεκαετίας του 1980


Το XSR900 είναι η τρικύλινδρη «γυμνή» ρετρό μοτοσυκλέτα της Yamaha που βασίζεται στο MT-09. Στην εργοστασιακή έκδοση, το XSR συνδυάζει ρετρό εμφάνιση και σύγχρονη τεχνολογία.

Ωστόσο, ο Chi-hyun Kim του Crazy Garage που βρίσκεται στη Σεούλ της Νότιας Κορέας μεταμόρφωσε το XSR σε έναν πιο άμεσο απόγονο του FZ750 — έναν απόγονο που κατασκευάστηκε για την πίστα.

Yamaha XSR 900

Παρουσιάστηκε το 1985, το FZ750 σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει τα εξαιρετικά επιτυχημένα δίχρονα σπορ και μοντέλα της Yamaha. Το FZ750 ήταν το πρώτο που διέθετε τον κινητήρα Genesis της Yamaha, με 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Η Kim χρησιμοποίησε το φέρινγκ και το κάλυμμα του ρεζερβουάρ από ένα FZ750, κατασκευάζοντας τα στηρίγματα του φέρινγκ και του πίνακα οργάνων από αλουμίνιο.

Yamaha XFZ 900 2

Το υποπλαίσιο αλουμινίου είναι custom, όπως και το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων του οποίου το σχήμα έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την απόδοση των Ελληνικών φίλτρων αέρα DNA Stage 2. Ο Kim υποστηρίζει ότι το αλουμινένιο υποπλαίσιο ζυγίζει λιγότερο από το μισό του εργοστασιακού.

Για το πίσω μέρος, ο Kim ήθελε να δώσει μια ακόμη αγωνιστική πινελιά. Έτσι τροποποίησε το μονόσελο από ένα FZR. Η εξάτμιση αποτελείται από old school τελικό.

Yamaha XFZ 900 5

Δεδομένου ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη για χρήση στην πίστα, η ECU έχει επαναπρογραμματιστεί για να ταιριάζει με τα ανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής. Το ψυγείο είναι από R6 που ο Kim τροποποίησε για να αυξήσει την χωρητικότητα ψυκτικού για μεγάλα χρονικά διαστήματα λειτουργίας σε υψηλές στροφές.

Φυσικά, εκτός από την επιλογή ελαστικών, τίποτα στην πίστα δεν είναι πιο σημαντικό από την ανάρτηση, οπότε η Kim επέλεξε το καλύτερο. Το X-FZ φέρει πιρούνι και αμορτιστέρ Öhlins.

Yamaha XFZ 900 4

Η καρίνα κατασκευάστηκε από το μηδέν, με FRP και carbon να χρησιμοποιούνται σε όλη την κατασκευή.

Όπως αναμενόταν, το "X-FZ900" είναι πολύ ελαφρύτερο. Δεδομένου ότι το stock XSR ζυγίζει 193 κιλά, έχει επιτευχθεί μια μείωση βάρους περίπου 34 κιλών, οπότε μιλάμε για ένα supersport με 119 ίππους που ζυγίζει 159 κιλά!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.