CFMOTO MT-X: Έτοιμο για την κινέζικη αγορά
Διέρρευσαν φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά της νέα έκδοσης
13.05.2024
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το MT-X είναι η πιο off road έκδοση του 800MT. Οι φωτογραφίες, αν και ασπρόμαυρες, δείχνουν πως στην CFMOTO έμειναν πιστοί στον αρχικό σχεδιασμό σε μεγάλο βαθμό. Λίγες διαφορές εντοπίζονται στις επιφάνειες που περιβάλουν το ψυγείο και το ουραίο τμήμα, ενώ και η σέλα είναι πιο φαρδιά από αυτήν του πρωτότυπου. Στις λιγοστές φωτογραφές βλέπουμε επίσης φρένα της J.Juan και όχι της Brembo και τελικό εξάτμισης που δεν προέρχεται από την Akrapovic.
Έχουμε να κάνουμε με έκδοση Rally. Με τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ρεζερβουάρ που φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας, όπως αυτό που χρησιμοποιεί η KTM στα 790 και 890 Adventure. Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρξουν δύο εκδόσεις, πάντως στις φωγτογραφίες βλέπουμε μοτοσυκλέτες με ψηλό και χαμηλά τοποθετημένο φτερό.
Σύμφωνα με τα έγγραφα που διέρρευσαν το βάρος του MT-X είναι 214 κιλά με υγρά και φτάνει τα 235 με τρεις βαλίτσες. Το μεταξόνιο είναι 1.530 χλστ.
Οι τροχοί φέρουν ακτίνες και είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά 90/90 και 150/70 αντίστοιχα.
Στον κινητήρα δεν αναμένονται εκπλήξεις καθώς η CFMOTO θα χρησιμοποιήσει αυτόν του 800MT. Με χωρητικότητα 799 κ.εκ. αποδίδει 95 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπή στις 8.000 σ.α.λ.
Περισσότερα θα ξέρουμε σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.