Suzuki V-Strom 250 SX & Haojue DL 160 – Τα μικρά V-Strom
To πρώτο κατασκευάζεται στην Ινδία και το δεύτερο στην Κίνα
13.03.2024
Στην Ινδία, την Αυστραλία και την Ιαπωνία κυκλοφορεί το V-Strom 250 SX με μονοκύλινδρο κινητήρα και στην Κίνα, η Haojue συνεργάτης της Suzuki, παρουσίασε το DL 160
Θα μπορούσαν να μεγαλώσουν την γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της Suzuki και να αναπληρώσουν το κενό που άφησε το V-Strom 250. Η συγγένεια και των δύο, με τα μεγαλύτερα V-Strom είναι εμφανέστατη. Ρίξτε μια ματιά στους προβολείς αλλά και στο ρύγχος.
Το V-Strom 250 SX διαθέτει κινητήρα μονοκύλινδρο ελαιόψυκτο 249 κ. εκ. και πληροί τις αυστηρές ινδικές προδιαγραφές ρύπων BS6 που αντιστοιχούν στις προδιαγραφές Euro5.
Προέρχεται από το GSX-250R και σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, αποδίδει 26,1 hp @ 9.300 σ.α.λ. και 2,3 kgm ροπής @ 7.300 σ.α.λ. Σε σχέση με το δικύλινδρο μοτέρ έχουμε αυξημένη ισχύ κατά 1.4 hp και μειωμένη κατάτι τιμή ροπής (2,4 kgm @ 6.500 σ.α.λ.). Η μετάδοση γίνεται μέσω εξατάχυτου κιβωτίου.
Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο της νέας μοτοσυκλέτας είναι το βάρος της, με το νέο V-Strom να ζυγίζει 167 κιλά έτοιμο προς χρήση, τη στιγμή που το βάρος του προηγούμενου μοντέλου ήταν στα 188 κιλά.
Το V-Strom SX «πατά» σε αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι με διαδρομή 120 mm και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε 7 θέσεις.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι που συνεπικουρούνται από δικάναλο ABS.
Σε επίπεδο εξοπλισμού το νέο Suzuki V-Strom SX 250 διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, θύρα USB, οθόνη LCD που ενσωματώνει το Suzuki Ride Connect. Αυτό σημαίνει ότι υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Bluetooth με τον αναβάτη να έχει τη δυνατότητα μέσω της οθόνης να ενημερώνεται για κλήσεις, μηνύματα, αλλά και να λαμβάνει οδηγίες πλοήγησης.
H Haοjue αποτελεί συνεργάτη της Suzuki στην Κίνα. Οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί στην υλοποίηση των GSX-250R και V-Strom 250, ενώ στις εγκαταστάσεις της Haojue, η οποία ανήκε στον όμιλο Dachangjiang, που είναι μέσα στους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές δικύκλων της χώρας, στον τομέα των πωλήσεων αλλά και των εξαγωγών.
Το DL 160 είναι μια απλή μοτοσυκλέτα, με μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 162 κ.εκ., 15 ίππους στις 8.000 σ.αλ. και 14 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5.
To ύψος σέλας είναι 795 χλστ. και το βάρος του 148 κιλά. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρα.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό και ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει δικάναλο ABS της Bosch. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 17 ιντσών.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του βρίσκουμε ψηφιακό πάνελ οργάνων. LED φωτιστικά σώματα, αμορτισέρ KYB, αλυσίδα D.I.D. και θύρα φόρτισης USB.
Οι πιθανότητες να έρθουν κάποια στιγμή στην Ευρώπη είναι μηδαμινές.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.