16.02.2024
Η ναυαρχίδα των μοτοσυκλετών περιπέτειας της βρετανικής εταιρείας δέχθηκε μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές σε σημαντικούς τομείς
Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 1.160 κ.εκ., που αποδίδει 150 ίππους και 13,2 kgm ροπής, άλλαξε στην τρόπο λειτουργίας του στις χαμηλές στροφές προσφέροντας καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη. Ο στρόφαλος, ο αντικραδασμικός άξονας, ο χρονισμός και ο εναλλάκτης έχουν δεχθεί αλλαγές με στόχο να την βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Το κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζεται με νέο συμπλέκτη, η μανέτα είναι μακρύτερη και η αλλαγή από νεκρά σε πρώτη σχέση είναι πιο ομαλή.
Από την έκδοση Explorer προέρχονται τα καβαλέτα και οι αποστάτες του τιμονιού στις εκδόσεις GT Pro και Rally Pro.
Η σέλα είναι ανασχεδιασμένη για να προσφέρει μεγαλύτερο χώρο και άνεση. Η χαμηλότερη σέλα διαθέτει επίσης νέα σχεδίαση.
Οι εκδόσεις GT Pro και GT Explorer διαθέτουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, με την Triumph να τοποθετεί να μαρσπιέ ψηλότερα. Με την λειτουργία Active Preload Reduction μειώνει την διαδρομή της πίσω ανάρτησης κατά 20 χλστ. με την λειτουργία να ενεργοποιείται μέσα διακόπτη.
Τα ανανεωμένα Tiger 1200 αναμένονται στα καταστήματα τον ερχόμενο Απρίλιο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.