12.02.2024
Βλέποντας και μόνο τις φωτογραφίες καταλαβαίνεις πως το 390 Adventure θα είναι μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα
Ο ανταγωνισμός αυξάνεται στις adventure μοτοσυκλέτες μεταξύ 350 και 450 κ.εκ. Φέτος καταφθάνουν στην αγορά τα Royal Enfield Himalayan 450 και CFMOTO 450MT. Προσθέστε το Zontes 350 T2 και φυσικά το κορυφαίο 390 Adventure, που όπως όλα δείχνουν το 2025 θα είναι η χρονιά που θα ξανασυστηθεί στο μοτοσυκλετιστικό κοινό.
Ο νέος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας θα προέρχεται από το 390 Duke 2024. Με χωρητικότητα 398,7 κ.εκ. παράγει 44 ίππους, αντί για 43 και 3,9 kgm ροπή, αντί για 3,8 kgm.
Νέο αναμένεται να είναι το πλαίσιο και το υποπλαίσιο της μοτοσυκλετας, που θα συνδυάζονται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Το ψαλίδια των φωτογραφίων είναι αλουμινένιο, αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που φέρει το μοντέλο που είναι διαθέσιμο στην αγορά. Το τελικό της εξάτμισης είναι χαμηλά τοποθετημένο, κάτω από ψαλίδι, κάτι που δεν συνηθίζεται σε μοτοσυκλέτες adventure. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μοτοσυκλέτα που εξελίσσεται και όχι κάτι 100% έτοιμο.
Η σχεδίαση είναι και αυτή νέα. Το φέρινγκ επανασχεδιάστηκε πλήρως, με τον προβολέα να είναι πλήρως ενσωματωμένος μέαα σε αυτό και η ζελατίνα να είναι ψηλή και πιθανότατα ρυθμιζόμενη. Απ’ όσα μπορούμε να διακρίνουμε το 390
Adventure θα διαθέτει TFT οθόνη, νέας σχεδίασης ρεζερβουάρ, τροχούς με ακτίνες 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, αν και δεν αποκλείεται να δούμε έκδοση με τροχό 21 ιντσών μπροστά.
Έχουμε πολλά ακόμη να δούμε και να γράψουμε για το επερχόμενο 390 Adventure. Μείνετε συντονισμένοι.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.