X-Cape 1200
Η ιταλική εταιρεία μπαίνει με πειστικό τρόπο στην κατηγορία των μεγάλων adventure. Μετά το X-Cape 650 η Moto Morini παρουσιάζει το X-Cape 1200, που υιοθετεί την σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας στην συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά φέρνει νέες τεχνολογίες. Ταυτόχρονα η Morini μένει πιστή στους V2 κινητήρες.
Το νέο Moto Morini φέρει τον ανασχεδιασμένο δικύλινδρο κινητήρα της εταιρείας Corsa Corta EVO 1.187 κ.εκ. που αποδίδει 125 ίππους. Η βασική αρχιτεκτονική δεν έχει αλλάξει, δύο κύλινδροι με περιεχόμενη γωνία 87° με διάμετρο 107 mm και διαδρομή 66 mm, δύο εκκεντροφόρους, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 230 χλμ/ώρα.
Το πλαίσιο συνδυάζει πλάκες αλουμινίου στο άνω μέρος και χαλύβδινους σωλήνες στο κάτω. Η διαδρομή της ανάρτησης είναι αρκετά μεγάλη, όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα που μπορεί κινηθεί σε βατούς χωματόδρομους. 180 mm τόσο για το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι όσο και για το πίσω αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού. Οι ακτινωτές ζάντες είναι εξοπλισμένες με ελαστικά tubeless Pirelli Scorpion Trail120/70-R19 μπροστά και 170/60-R17 πίσω. To φρενάρισμα εξασφαλίζεται από δύο δισκόφρενα μπροστά 320 mm, με ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες Brembo, και ένα πίσω 280 mm. To Cornering ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ιταλία, είναι το σύστημα ραντάρ τυφλού σημείου της Morini. Είναι εξοπλισμένο επίσης, με σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φώτα στροφής, οθόνη TFT 7" με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με smartphone,, φωτιστικά σώματα LED και ανάμεσα στα αξεσουάρ ένα σετ ταξιδιωτικές τσάντες.
Το συνολικό ύψος είναι 2.310 mm και σέλα βρίσκεται 860 mm από το έδαφος. Το μεταξόνιο 1,545 mm και το βάρος του 250 κιλά. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το φέρινγκ προστατεύουν τους επιβαίνοντες ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην απομάκρυνση της θερμότητας που προέρχεται από τον κινητήρα.
Corsaro 750 & Corsaro 750 Sport
Μια γυμνή και μια supersport μοτοσυκλέτα, εξ’ ολοκλήρου σχεδιασμένες στην Ιταλία, αποκάλυψε η ιταλική εταιρεία στο Μιλάνο. Στις μοτοσυκλέτες βρίσκουμε τον νέο δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, 750 κ.εκ., που αποδίδει 95 ίππους, ενώ θα υπάρχει και έκδοση με 48 ίππους για κατόχους άδειας οδήγησης A2.
Ο κινητήρας σχεδιάστηκε στην Ιταλία και διαθέτει τεχνικές καινοτομίες που συναντάμε σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, όπως ο αντίθετα περιστρεφόμενος στρόφαλος και το ξηρό κάρτερ.
Οι δύο μοτοσυκλέτες βασίζοντας σε υβριδικό πλαίσιο που αποτελείται από τμήματα αλουμινίου και χάλυβα, ενώ το πιρούνι είναι αλουμινένιο. Συνδυάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω). Το μεταξόνιο είναι στα 1.462 χλστ. Οι μοτοσυκλέτες ακινητοποιούνται χάρη σε δύο δισκόφρενα μπροστά 320 χλστ. με τετραέβολες δαγκάνες Brembo και έναν ακόμη 220 χλστ. πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Οι ζάντες αλουμινίου διαθέτουν 8 μπράτσα είναι 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 και 180/55.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα, ενώ το βάρος του naked Corsaro 750 είναι 200 κιλά και η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 820 χλστ.
To Corsaro 750 Sport διαθέτει ολόσωμο φέρινγ, «κοφτερή ουρά», κλιπ ον και μεγαλύτεα τελικά εξατμίσεων, σε σχεσή με την «γυμνή» έκδοση.
Το βάρος της έκδοσης Sport είναι κάτω από 200 κιλά.Η σέλα βρίσκεται στα 840 χλστ., ενώ η διάσταση του πίσω ελαστικού είναι 190/55.
Milano 1200
Μια από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν στην EICMA ήταν το modern classic της Morini. Μια «διαχρονική γυμνή» που συνδυάζει επιδέξια κλασσικές γραμμές με μοντέρνες λύσεις.
Το Milano φέρει την νέα έκδοση του V2 των 1.187 κ.εκ. με 125 ίππους Ο Corsa Corta Evo, όπως ονομάζεται, διαθέτει διάμετρο 107 mm και διαδρομή 66 mm και είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5+. Η νέα ηλεκτρονική διαχείριση και το σύστημα εξάτμισης είναι νέα. Οι λαιμοί της εξάτμισης πλέκονται στην δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτα και καταλήγουν ένα διπλό τελικό.
Διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης που επηρεάζουν την απόδοση του κινητήρα και την επεμβατικότητα των ηλεκτρονικών.
Το πλαίσιο, που αποτελεί μέρος της σχεδίασης του Milano, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα, ενώ το ψαλίδι είναι νέας σχεδίασης αλουμινένιο.
Το σύστημα πέδης είναι της Brembo, με δύο δίσκους 320 χλστ. μπροστά και τετράμβολες monoblock δαγκάνες και έναν ακόμη πίσω 220 χλστ με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 και 190/55.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 210 κιλά, το ύψος σέλας 800 χλστ. και το μεταξόνιο 1.500 χλστ. Η τελική ταχύτητα του Milano είναι 230 χλμ/ώρα.
H οθόνη TFT 5 ιντσών μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω Bluetooth και τα Full LED φωτιστικά σώματα συμπληρώνουν τον στάνταρ εξοπλισμό.
Calibro 650 & Calibro 650 Bagger
Μετά τα X-Cape και Seiemmezzo SCR/ STR η Moto Morini επεκτείνει την γκάμα της με ένα cruiser με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 650 κ.εκ.
Για να ακριβολογούμε η Morini επιστρέφει στα cruiser μετά το Excalibur της δεκαετίας του 80.
To Calibro 650 έχει άμεση σχέση με το «άνοιγμα» της Moto Morini στην αμερικάνικη αγορά. Στις αρχές του 2023 εγκαινίασε παράρτημα στην πόλη Irvine της Καλιφόρνια. Το cruiser είναι μια δημιουργία του ευρωπαϊκού κέντρου σχεδιασμού της μάρκας, που βρίσκεται στην ιστορική έδρα της στην πόλη Trivolzio.
Το design του είναι μοντέρνο με αρκετές ρετρό πινελιές. Η μοτοσυκλέτα είναι σίγουρο ότι ακολουθεί τα υψηλά ποιοτικά στάνταρ της μάρκας που έχουμε δει στο Seiemmezzo SCR. Ο κινητήρας των 649 κ.εκ. έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις που τον κάνουν πιο γραμμικό και ελαστικό στις χαμηλές στροφές. Η τελική μετάδοσης γίνεται μέσω ελαστικού, οδοντωτού ιμάντα. Η ισχύς του είναι 61 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή του 5,5 kgm στις 7.000 σ.α.λ. Η τελική του σύμφωνα με την εταιρείας είναι 170 χλμ/ώρα.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο διπλό σωληνωτό. Οι ζάντες έχουν διαστάσεις 18 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω, με ελαστικά 130/70 και 180/70 ή 180/65.
Το συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. διαθέτει προστατευτικές φυσούνες και διαδρομή 140 χλστ. Πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ που ενισχύουν την vintage εμφάνιση του Calibro. Ρυθμίζονται σε προφόρτιση και έχουν διαδρομή 110 χλστ.
Τα φρένα αποτελούνται από ένα δίσκο σε κάθε τροχό με δαγκάνες δύο εμβόλων μποροστά και ενός εμβόλου πίσω. Η πέδηση υποβοηθάτε από δικάναλο ABS της Bosch 9.1 Mb.
Η σέλα του αναβάτη απέχει 720 χλστ. από το έδαφος και η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 200 κιλά.
Τα όργανα περιλαμβάνουν αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι αφαιρούμενη, ενώ στον κατάλογο αξεσουάρ διατίθεται κάλυμμα που ακολουθεί την γραμμή του πίσω φτερού.
Η έκδοση Bagger διαθέτει φέρινγκ, πλαϊνές βαλίτσες και total black εμφάνιση