Το Honda V3 με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή δοκιμάζεται στο δρόμο!
Το έχει οδηγήσει ο επικεφαλής του τμήματος μοτοσυκλετών της εταιρείας
03.02.2025
Ο Minoru Kato, επικεφαλής του τμήματος μοτοσυκλετών της Honda, έχει ήδη δοκιμάσει το πρωτότυπο V3, το οποίο ενδέχεται να παρουσιαστεί στο επερχόμενο 8ώρα αγώνα αντοχής της Suzuka
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου 2025, ο Kato, μαζί με τον Hiroki Mihara, γενικό διευθυντή του τμήματος ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της Honda, αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχει ήδη κατασκευάσει ένα πρωτότυπο μοντέλο με κινητήρα V3 και ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή.
Από την παρουσίαση στην τελευταία EICMA, η Honda κατέστησε σαφές ότι δεν επρόκειτο για ένα απλό εκθεσιακό πρωτότυπο, αλλά για ένα project που προορίζεται για παραγωγή. Στόχος είναι η δημιουργία μιας σειράς μοντέλων με τον επαναστατικό V3. Το πρώτο αναμενόμενο μοντέλο φαίνεται πως θα είναι ένα naked 900cc, αν και αυτή η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα.
Αναφερόμενος στο πρωτότυπο, ο Minoru Kato δήλωσε: "Βλέπουμε τον V3 ως μια νέα πρόκληση στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Θέλουμε να προσφέρουμε μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα που δεν διακρίνεται μόνο για τις επιδόσεις της, αλλά και για τη χαμηλή κατανάλωση και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων. Συνεχίζουμε την εξέλιξη με στόχο την παραγωγή.”
Όταν οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι ζήτησαν περισσότερες λεπτομέρειες για τον V3, ο Kato αποκάλυψε: "Δοκίμασα τη μοτοσυκλέτα στο Kumamoto πριν από δύο εβδομάδες. Πηγαίνει εξαιρετικά, θα σας αρέσει (γέλια). Δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμα τον ακριβή κυβισμό, αλλά ο κινητήρας και το πλαίσιο είναι πολύ συμπαγή. Πρόκειται για μια ελαφριά μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή, που αποδίδει μεγάλη ισχύ. Βρισκόμαστε ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης.”
Σύμφωνα με πηγές της Young-Machine, το V3 ενδέχεται να αγωνιστεί στο επερχόμενο Suzuka 8 Hours στην κατηγορία Experimental (EXP) για πρωτότυπα. Η πίστα της Suzuka, που ανήκει στη Honda, χρησιμοποιείται συχνά για την παρουσίαση καινοτόμων μοντέλων, όπως έγινε με το υδρογονοκίνητο Kawasaki.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.