Το CFMOTO CL-C Low Ride είναι μοναδικό στο είδος του
Bobber με τύπου cantilever μπροστινή ανάρτηση
30.11.2023
H κινέζικη εταιρεία συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα με τα μοντέλα που παρουσιάζει κατά καιρούς. Τo CL-C Low Ride είναι πρωτότυπο, αλλά αναδεικνύει την σχεδιαστική της και όχι μόνο φιλοσοφία
Τις μοτοσυκλέτες της CFMOTO δεν γίνεται να τις μπερδέψεις με τίποτε άλλο. Έχει την δική της ταυτότητα και αυτό αποτελεί απόρροια της συνεργασίας της με το studio KISKA.
Από τα crossover, όπως τα 650MT και 700ΜΤ, το adventure 800ΜΤ, τα naked NK, τα supersport SR, μέχρι το cruiser 450 CL-C που αναμένεται στην Ευρώπη, όλα δείχνουν την σχεδιαστική της φιλοσοφία, με στοιχεία που περνούν από τα πρωτότυπα στα μοντέλα παραγωγής.
Το CL-C Low Ride βασίζεται στο 450 CL-C αλλά αναδεικνύει το custom πνεύμα και το ρετρό στυλ. Πρόκειται για Bobber με hardtail εμφάνιση, αφού το αμορτισέρ είναι κρυμμένο ανάμεσα στο ψαλίδι και το μονόσελο. Σε πλήρη ευθυγράμμιση με την vintage αισθητική έρχεται η ανάρτηση τύπου cantilever, που συνδέεται με μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του ’30. Η σχεδίαση της CFMoto αποκλίνει από την παραδοσιακή δομή της συγκεκριμένης ανάρτηση το μονό μπροστινό αμορτισέρ οριζόντια και εγκάρσια, περνώντας από το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας κάτω από τον προβολέα.
Το χρωμιωμένο ρεζερβουάρ φιλοξενεί το ψηφιακό πολυόργανο, με αναλογική εμφάνιση, με το ίδιο τιμόνι να φιλοξενεί μόνο τα μπλοκ διακοπτών. Εντυπωσιακό το διπλό τελικό της SC Project αλλά και η μασίφ πίσω ζάντα. Ο τροχούς είναι πλήρως εκτεθειμένος – όπως πρέπει για μια Bobber – και η βάση πινακίδας φιλοξενεί τα φωτιστικό και τα φλας και παίζει το ρόλο λασπωτήρα.
Η τρόπα όπως και η τετράμβολη δαγκάνα ακτινική στήριξης ανήκουν στην Brembo, ενώ η CFMOTO έχει προμηθευθεί από την Rizoma τα γκριπ, τις μανέτες, το δοχείο ύγρών φρένων.
Μπορεί να απευθύνεται σε μικρό αγοραστικό κοινό αλλά ελπίζουμε η CFMOTO να το βγάλει στην παραγωγή.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.