08.11.2023
Η κινέζικη εταιρεία έφερε στην Ευρώπη το πρώτο cruiser στην ιστορία της
Έχουμε γράψει επανειλημμένως πως η κατηγορία των cruiser μοτοσυκλετών παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές εντάσσουν στην γκάμα τους νέα μοντέλα. Η VOGE συμμετέχει στην τάση αυτή με το CU 525.
Μάλιστα το CU 525 έχει ξεχωριστή σημασία στην ιστορία της μάρκας καθώς είναι το πρώτο cruiser στην ιστορία της. Έως τώρα έχουμε δει νέο-ρετρό scrambler, adventure, naked και scooter.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας της εταιρείας χρησιμοποιείται ήδη στο adventure DS525X και στο νέο-ρετρό scrambler AC525X. Το CU525 θα είναι η τρίτη μοτοσυκλέτα με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με τετραβάλβιδες κεφαλές και δύο εκκεντροφόρους, που αποτελεί την εξέλιξη αυτού που χρησιμοποιείται στα 500R, 500DSX και 500AC.
Η συνολική χωρητικότητα έχει αυξηθεί κατά 23cc, φτάνοντας τα 494 κ.εκ.. η ιπποδύναμη παραμένει στα πλαίσια των διπλωμάτων Α2 (48Hp), με τη ροπή που παρέχεται να έχει σκαρφαλώσει στα 50,5Nm (από 44,5) και να αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές. Σύμφωνα με την VOGE αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και σημαντικά μειωμένη εμφάνιση κραδασμών σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα.
Το VOGE CU 525 διαθέτει τελική μετάδοση με ελαστικό ιμάντα, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι και δύο αμορτισέρ που διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης.
Οι τροχοί είναι 16 ιντσών με ελαστικά 130/90 και 150/80. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος σε κάθε άκρο που υποβοηθούνται από δικάναλο ABS. Ο προμηθευτής του συστήματος πέδησης είναι η J.Juan.
Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 710 χλστ., το μεταξόνιο είναι 1.480 χλστ. και το ανακοινώσιμο βάρος είναι 178 κιλά (χωρίς υγρά). Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 15 λίτρα και είναι πλαισιωμένο από αεραγωγούς, δημιουργώντας μια πιο σπορ εμφάνιση. Με την ίδια φιλοσοφία είναι σχεδιασμένο το ίσιο πίσω φτερό, ενώ δείγμα της προσοχής που έχει δοθεί στο design της μοτοσυκλέτας είναι και τα διπλά τελικά της εξάτμισης.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του CU 525 περιλαμβάνονται traction control, φωτιστικά σώματα LED, έγχρωμη ψηφιακή οθόνη LCD.
Το μοντέλο αναμένεται στην Ευρώπη το 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.