Νεα Μοντελα

EICMA 2023 – Suzuki GSX-8R 2024 (Video)

Η Suzuki επιστρέφει στις σπορ μοτοσυκλέτες


08.11.2023

Μία ακόμη εύκολη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα από την Suzuki, που χρησιμοποιεί τον νέο της κινητήρα σε τέταρτο μοντέλο

Το GSX-8R είναι η supersport που βάζει την Suzuki σε μια ακόμη κατηγορία. Εκεί όπου θα βρει αντιπάλους το Aprilia RS660, το Honda CBR650R και το Yamaha R7. Η αλήθεια είναι, πως από την στιγμή που πέρσι είδαμε το GSX-8S, ήταν αναμενόμενη κίνηση να παρουσιαστεί και μια supersport εκδοχή της εξαιρετικής naked.

SUZUKI GSX 8R 2024 3

Παρ΄ότι το ατσάλινο πλαίσιο και το ψαλίδι αλουμινίου προέρχονται αυτούσια από το S, στο GSX-8R έχει τοποθετηθεί ανεστραμμένο πιρούνι Hitachi Astemo (Showa), ενώ βρίσκουμε και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, επίσης Showa. Στο S οι αναρτήσεις είναι της KYN

Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.465 χλστ. και το βάρος αυξάνεται κατά 3 κιλά (R-205 / S-202)

SUZUKI GSX 8R 2024 7

Οι ζάντες αλουμινίου 17" εφοδιάζονται με ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport2 διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης με ρυθμιζόμενη μανέρα και ABS χρησιμοποιεί δαγκάνες ακτινικής στήριξης Nissin μπροστά.

Στο συμπαγές μπροστινό μέρος του GSX-8R ξεχωρίζουν τα επικαλυπτόμενα φώτα LED, ενώ στο πίσω μέρος η ουρά είναι λεπτή, με φώτα και φλας να βρίσκονται ενσωματωμένα στον λασπωτήρα ελαφρύνοντας έτσι τη σχεδίαση του νέου ιαπωνικού supersport.

SUZUKI GSX 8R 2024 13

Το φέρινγκ έχει κομψό, σπορ αλλά όχι ακραίο σχεδιασμό και διαθέτει το μέγεθος που μπορεί να προσφέρει επαρκή προστασία.

Ως σπορ μοτοσυκλέτα, δεν θα μπορούσαν να μην έχει κλιπ ον που η τοποθέτησή του πάνω στην πλάκα δεν θα κουράσει τον αναβάτη, ρίχνοντας βάρος στους καρπούς του. Γενικότερα η θέση οδήγησης δείχνει άνετη χωρίς το σώμα τα παίρνει μεγάλη κλίση προς τα εμπρός.

SUZUKI GSX 8R 2024 12

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT και είναι εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα φωτεινότητας για να αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες φωτισμού.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός συμπληρώνεται από ride-by-wire ηλεκτρονικό γκάζι, αμφίδρομο quickshifter, τρία προγράμματα οδήγησης που επιλέγονται από διακόπτη στα αριστερά του τιμονιού, traction control ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα παρέμβασης και το σύστημα Suzuki Low RPM Assist.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.