07.11.2023
Η ιταλική εταιρεία μπαίνει με πειστικό τρόπο στην κατηγορία των μεγάλων adventure
Μετά το X-Cape 650 η Moto Morini παρουσιάζει το X-Cape 1200, που υιοθετεί την σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας στην συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά φέρνει νέες τεχνολογίες. Ταυτόχρονα η Morini μένει πιστή στους V2 κινητήρες.
Το νέο Moto Morini φέρει τον ανασχεδιασμένο δικύλινδρο κινητήρα της εταιρείας Corsa Corta EVO 1.187 κ.εκ. που αποδίδει 125 ίππους. Η βασική αρχιτεκτονική δεν έχει αλλάξει, δύο κύλινδροι με περιεχόμενη γωνία 87° με διάμετρο 107 mm και διαδρομή 66 mm, δύο εκκεντροφόρους, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 230 χλμ/ώρα.
Το πλαίσιο συνδυάζει πλάκες αλουμινίου στο άνω μέρος και χαλύβδινους σωλήνες στο κάτω. Η διαδρομή της ανάρτησης είναι αρκετά μεγάλη, όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα που μπορεί κινηθεί σε βατούς χωματόδρομους. 180 mm τόσο για το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι όσο και για το πίσω αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού. Οι ακτινωτές ζάντες είναι εξοπλισμένες με ελαστικά tubeless Pirelli Scorpion Trail120/70-R19 μπροστά και 170/60-R17 πίσω. To φρενάρισμα εξασφαλίζεται από δύο δισκόφρενα μπροστά 320 mm, με ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες Brembo, και ένα πίσω 280 mm. To Cornering ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ιταλία, είναι το σύστημα ραντάρ τυφλού σημείου της Morini. Είναι εξοπλισμένο επίσης, με σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φώτα στροφής, οθόνη TFT 7" με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με smartphone,, φωτιστικά σώματα LED και ανάμεσα στα αξεσουάρ ένα σετ ταξιδιωτικές τσάντες..
Το συνολικό ύψος είναι 2.310 mm και σέλα βρίσκεται 860 mm από το έδαφος. Το μεταξόνιο 1,545 mm και το βάρος του 250 κιλά. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το φέρινγκ προστατεύουν τους επιβαίνοντες ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην απομάκρυνση της θερμότητας που προέρχεται από τον κινητήρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.