07.11.2023
Η ιαπωνική εταιρεία μπαίνει στην κατηγορία των crossover με μια τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα 152 ίππων
Η Suzuki γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του streetfighter GSX-S1000 και του sport tourer GSX-S1000GT. Το GSX-S1000GX μοιράζεται τον κινητήρα με τις αδελφές της. Ένας εν σειρά τετρακύλινδρος 999 κ.εκ. με ισχύ 152 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. και ροπή 106 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
Το πλαίσιο δύο δοκών και το αφαιρούμενο πλαίσιο είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που διαθέτει ημι-ενεργητικό σύστημα αναρτήσεων (SAES). Προέρχεται από την Showa και αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι SFF-CA και αμορτισέρ BFRC Lite.
Το σύστημα δεν χρησιμοποιεί δεδομένα από την IMU, αλλά χρησιμοποιεί αισθητήρες υψηλής ακρίβειας για να προσαρμόζει την λειτουργία της σε πραγματικό χρόνο. Η λειτουργία του αμορτισέρ ελέγχεται επίσης ηλεκτρονικά.
Οι λειτουργίες του συστήματος SAES περιλαμβάνουν τις λειτουργίες Suzuki Floating Ride (SFRC), που έχει σχεδιαστεί για να την βελτιώνει την άνεση ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος, Suzuki Valocity Dependent Control\(SVDC) το οποίο βελτιστοποιεί τις ρυθμίσεις της ανάρτησης ανάλογα την ταχύτητα της μοτοσυκλέτα και Suzuki Deceleration Damping Control (SDDC) που ελέγχει την απόσβεση για να περιορίσει τις αναπηδήσεις.
Οι ζάντες των 17 ιντσών είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport, διαστάσεων 120/70 και 190/50. To ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρων. Η σέλα βρίσκεται στα 845 χλστ. από το έδαφος και σε κατάσταση λειτουργίας η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 232 κιλά.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 310 χλστ. μπρστά με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και έναν δίσκο 250 χλστ με δαγκάνα δύο εμβόλων. Στάνταρ είναι και το Cornering ABS.
H ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Το ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτα ενσωματώνει βάσεις βαλιτσών.
Τα ηλεκτρονικά βασίζονται σε IMU 6 αξόνων της Bosch και μονάδα ελέγχου κινητήρα 32bit. Η σουίτα Suzuki Alpha (SDMS-a) προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Active, Basic, Comfort). Το κάθε ένα αλλάζει την απόδοση του κινητήρα (όχι την ιπποδύναμη), ρυθμίζει το traction control (διαθέτει 7 επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης), το anti-wheelie, τον φρένο κινητήρα και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις . Στάνταρ είναι και το quickshifter, τo cornering ABS, το σύστημα αποτροπής ανύψωσης του πίσω τροχού και το cruise control.
Τα πάντα ελέγχονται από οθόνη TFT 6,5 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth, το οποίο μέσω της αντικλεπτικτής εφαρμογής Suzuki MySpin καθιστούν το mirroring λειτουργιών του smartphone.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.