Νεα Μοντελα

ΒSA Gold Star 650 – Η τιμή του στην Ιταλία

Οι πρώτες μοτοσυκλέτες φτάνουν στα καταστήματα τον Ιανουάριο του 2024


05.10.2023

Η θρυλική BSA επιστρέφει στο προσκήνιο με τη νεότερη εκδοχή μιας μοτοσυκλέτας σήμα κατετεθέν της μάρκας: της Gold Star 650


Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Motociclismo η τιμή του Gold Star θα κυμαίνεται από 7.499 ευρώ έως 7.999 ευρώ, ανάλογα με το χρώμα.

Το εμπορικό λανσάρισμα της νέας BSA επί Ευρωπαϊκού εδάφους θα ξεκινούσε τον Μάρτιο του 2022, κάτι που όμως δεν συνέβη καθώς η εταιρεία βρισκόταν ακόμα στη διαδικασία ανάπτυξης του δικτύου της σε αγορές-κλειδιά της Γηραιάς Ηπείρου. Τον Νοέμβριο του 2022 η BSA ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Peugeot Motorcycles, όσον αφορά το δίκτυο διανομής. Τον περασμένο Μάιο πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου στην Ανδαλουσία και εκεί έγινε και επισήμως γνωστό πως ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, επίσημος αντιπρόσωπος και της Peugeot στην χώρα μας θα αναλάβει την διανομή της BSA μέσα από το δίκτυο της γαλλικής εταιρείας.

Έκτοτε δεν υπάρχουν νεότερα για το πότε θα φτάσουν τα πρώτα Gold Star στην Ελλάδα. Αυτό που έγινε γνωστό μέσα από το δημοσίευμα του Motociclismo είναι πως στην Ιταλία οι πρώτες μοτοσυκλέτες φτάνουν τον Ιανουάριο του 2024. Αναμένουμε νεότερα και για την διάθεσή τους στην δική μας αγορα.

Gold Star 650

Η Gold Star έκανε την εμφάνισή της το 1938 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1963. Ήταν χειροποίητη και συγκαταλεγόταν μεταξύ των ταχύτερων μοτοσυκλετών της δεκαετίας των 50s. Ήταν διαθέσιμη σε διαφορετικές εκδόσεις απόδοσης κινητήρα, καθιστώντας το χρόνια μπροστά από την εποχή του. Τροφοδοτούνταν με κινητήρες από 300 κ.εκ. έως 500κ.εκ., ενώ κάθε μοτοσυκλέτα που έβγαινε από το εργοστάσιο συνοδευόταν με δυναμομέτρηση.
Η νέα Gold Star εξακολουθεί να έχει έντονο το βρετανικό στοιχείο, καθώς είναι σχεδιασμένη από την Redline Studios, ενώ η κατασκευή του πλαισίου φέρει την υπογραφή της -επίσης Βρετανικής- Ricardo.

Από κει και πέρα, ο μονοκύλινδρος ψεκαστός υγρόψυκτος κινητήρας της κατασκευάστηκε από την Rotax στην Αυστρία σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Graz.

Η χωρητικότητά του είναι 652 κ. εκ., αποδίδει 45 hp @ 6.000 σ.α.λ. και 55 Nm ροπής @ 4.000 σ.α.λ. και πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου πέντε ταχυτήτων, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει η κατασκευή είναι 166 km/h.

Oι τροχοί είναι ακτινωτοί 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και «ντύνονται» με ελαστικά Pirelli Phantom Sportscomp. Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά συναντούμε τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm και πίσω δύο αμορτισέρ. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα μπροστά κι ένα πίσω- που συνδυάζονται με δαγκάνες της Brembo και διαθέτουν δικάναλο ABS της Continental.

Από αισθητικής άποψης η νέα Gold Star δεν κρύβει το παρελθόν της συνδυάζοντας κλασσική εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία. Ο στρογγυλός προβολέας, το ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ, τα χρωμιωμένα εξαρτήματα και τα δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα συνθέτουν την εικόνα της. Το βάρος της νέας Gold Star είναι στα 213 κιλά, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 12 λίτρα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.